Baietel de 7 ani receste foarte repede

03-03-2010
costin2000
Nu este medic/terapeut
costin2000
Am un baietel in virsta de 7 ani, raceste foarte repede (rosu in gat) In urma cu 1 luna a avut rinozinuzita, a fost tratat cu gentamicina. La citeva zile de cind a terminat tratamentul , a inceput sa zica ca il doare umarul sting, am fost la un medic pediatru care ne-a recomandat sa facem analize. Acestea sunt rezultatul analizelor VSH la 1 ora= 10 VSH la 2 ore =18 Albumine =66 Alfa 1 =3.02 Alfa 2 =6.7 Beta =11.4 Gama =12.55 Raport Albumine Globuline=1.5 Proteine Totale =7.1 Imunologie Proteina C reactiva = Absent TGP =23.8 TGO =22.5 Glicemie =72 Calcemie =10.5 Calciu ionic =4.88 Durerea de umar a durat 3 zile dupa care a anceput sa -l doara din ce in ce mai rar si mai putin .Acum 1 saptamina a facut din nou rosu in gat, am mers la medic familie ni sa prescris Cefaclor, Ketof, si Fluidol, dar mai nou a inceput din nou dureri la umarul sting.Nu stim ce are nici unde sa mai mergem Am dori un sfat de la dumneavoastra. Va multumesc anticipat
6 comentarii
0
03-03-2010, ora 23:35
skincod
Nu este medic/terapeut
skincod
Buna seara, incercati sa mergeti cu copilul si la un medic homeopat. In general homeopatia da rezultate foarte bune si rapide la copii, va spun asta pentru ca eu am ajuns cu copii mei in cele din urma la homeopat, tot dupa numeroase raceli, chiar si cu un diagnostic de bronsita asmatiforma.Si va spun din experienta ca nu o sa faceti nimic gresit daca va tratati copilul homeopat
Ah, si inca ceva, Ketof a fost scos de mult din farmacii (farmaciile din europa) si nu se recomanda mai ales copiilor !
Sanatate multa !
0
04-03-2010, ora 12:19
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Cefaclor, Ketof, si Fluidol sunt toxine care nu fac decat rau oricui care le ia. Cu atat mai mult la copii.
Atata vreme cat va puneti speranta in medicamente chimice si tratamentele la astfel de dcotori care le prescriu o sa aveti de suferit. Natura este necrutatoare si legile dupa care functioneaza trupul si sufletul nu
se pot schimba dupa placul si stiinta medicinii.
Este timpul sa schimbati medicina cu cea naturista sau cel mai bine homeopata daca vreti sa faceti copilul bine. Orice altceva este pierdere de timp si sanatate.
0
08-03-2010, ora 11:20
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
In general, reumatismul articular acut e mult mai rar acum, dar ar trebui facut si titrul ASLO si un exudat faringian dupa terminarea tratamentului antibiotic. Daca e inca prezent streptococul in gat sau daca titrul ASLO e peste 1000 atunci se poate face tratament cu Moldamin injectabil.
0
01-11-2010, ora 18:35
crisroby
Nu este medic/terapeut
crisroby
Am un baietel de 4 ani si am facut analizele la sange, exudat faringian si nazal, toate au iesit bine mai putin aslo acesta fiind 1530. Am inteles ca la copii atat de mici nu se poate face moldamin, ce as putea sa-i dau sau sa fac. Am nevoie si de un medic imunolog bun. Va rog sa ma ajutati.
0
22-12-2010, ora 08:42
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
As. univ. Dr. Ana-Maria Slanina
Urmariti ASLO in dinamica - daca scade si nu se insoteste de crestrea VSH, PCR, fibrinogen sau modificarea exudatului faringian nu este necesar Moldamin-ul.
0
17-01-2011, ora 09:15
csmunteanu2005
Nu este medic/terapeut
csmunteanu2005
buna ziua!Ma numesc munteanu cristian sunt din Slobozia jud.ialomita si avem un baietel de 4ani si 4 luni care are probleme.Anul trecut in urma unor crize repetate(insuficienta respiratorie-bronsita asmatiforma asociata cu dermatita de tip A) si a unui test cutanat efectuat la clinica novomedica bucuresti a fost diagnosticat rinita alergica(praf si mucegai).De atunci copilul ia zilnic singulair 1 pastila zilnic si aerius 2, 5ml seara, spray avamis si sterimar ocazional.De vreo 2luni de cand a fost ultima repriza de antibiotice, are secretii nazale abundente si respira f.f.greu pe nasuc ziua, ptr ca atunci cand doarme respira bine pe nasuc.Din aceasta cauza el mereu stang cu gura deschisa tuseste -rosu in gat-antibiotice.ORL-istul ne-a spus ca nu e cazul de operatie.
Se poate ca aeriusul sa nu-si mai faca efectul dupa atata timp, sau este doza prea mica si se impune folosirea altui medicament???
daca poate cineva sa ne ajute, ai multumesc anticipat!!!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.