Efecte adverse CENTRUM A-ZINC

10-12-2012
miha21
Nu este medic/terapeut
miha21
Buna ziua! Am si eu o problema. De o saptamana am inceput sa iau vitamine CENTRUM A-ZINC. Nu mi le-a prescris medicul. Am vrut pur si simplu sa iau vitamine pentru sezonul acesta. De cand am incepu sa iau aceste vitamine, am observat ca la putin timp dupa ce am luat o pastila apare senzatia de voma si/sau ameteli. Nu pot sa-mi dau seama din ce cauza apar aceste simptome. Este ceva in neregula cu aceste vitamine asupra organismului meu? Sa le intrerup? As dori sa ma ajutati, sunt un pic speriata! Va multumesc!
6 comentarii
0
10-12-2012, ora 16:26
STEFAN CIPRIAN
Nu este medic/terapeut
STEFAN CIPRIAN
Din nefericire, si nu doar pentru tine spun aceasta, ai folosit un supliment de vitamine si de minerale sintetice !
Organismul tau le percepe ca pe niste corpi straini, le metabolizeaza cu dificultate obosind ficatul, dupa care cauta sa le elimine masiv pe cale renala sau rectala... Renunta pe viitor la ati mai administra astfel de produse. Bani cheltuiti degeaba si te mai alegi si cu un deserviciu de sanatate...
Iti sugerez in schimb, sa folosesti unul din urmatoarele produse naturiste (nu in asociere unul cu celalalt ! ):
- NONI (de la Dacia Plant),
- DROJDIE CU SELENIU (de la aceeasi firma),
- ADAPTONIC (de la ALEVIA),
- VITAMINIZANT cu ACEROLA, MACESE si CATINA (de la Fares),
- ALIVE fara fier (Nature's Way - catalog Secom).
MULTA SANATATE ITI DORESC !
0
10-12-2012, ora 16:31
miha21
Nu este medic/terapeut
miha21
Va multumesc de raspuns!
0
10-12-2012, ora 16:43
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Un comprimat pe zi, pe o perioada indelungata,
ATENTIE!!!= cu o cantitate suficienta de apa si fara a fi mestecat, =preferabil dupa micul dejun.
Un comprimat este suficient pentru asigurarea unui supliment alimentar dietei dumneavoastra, dar nu este un substituent pentru o alimentatie variata.
Nu depasiti doza zilnica recomandata!

tu, cate luai /zi?
cum stai cu tensiunea...?
ele scad tensiunea.de aici si acele stari...
0
10-12-2012, ora 16:54
miha21
Nu este medic/terapeut
miha21
pai luam una pe zi.ori dimineata ori dupa masa de pranz. De obicei tensiunea mea variaza
0
10-12-2012, ora 16:56
miha21
Nu este medic/terapeut
miha21
ce trebuie facut? continui cu ele?
0
10-12-2012, ora 21:32
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
variante:
1. mananci intai, apoi iti iei o pastiluta si apoi bei muuuuuulta apa...si
preferabil dupa micul dejun.
2. ori le intrerupi...

parere:
intrerupe o perioada si vezi cum te simti:
- dar, mananci putin si des?.oricum?
- bei lichide suficiente?
- dormi 6-7 ore/ noapte?
intreb pt ca
s-ar putea ca,
SI astea sa-ti dea aceste stari
seara buna,
Adaugă un comentariu / răspuns

12-11-2019, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
OptiBac
OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amețeli frecvente - e normal să amețești zilnic? Despre cauzele amețelilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.