Efecte secundare fevarin TOC

23-04-2021
andreea133
Nu este medic/terapeut
andreea133
Bună ziua! Folosește cineva Fevarin pt Toc? Eu am primit de 3 zile fevarin pt toc legat de somn dar problema e ca îmi da insomnii și sunt f obosita ziua și somnolenta. Voi ce efecte secundare ați avut de la el?, trec efectele secundare în timp? Eu iau 50mg dar doctoru zice sa trec la 100 mg. Mulțumesc!!
2 comentarii
0
24-04-2021, ora 18:14
AlbertRufus
Nu este medic/terapeut
AlbertRufus
Am luat si eu Fevarin, a fost groaznic, eram toata ziua somnoros si imi statea maxilarul incordat plus muschii de la maini si de la picioare.

N-as mai lua mizeria aia de medicament vreodata.
0
25-04-2021, ora 15:26
andreea133
Nu este medic/terapeut
andreea133
Off îmi pare rău. Și ce iei acum? Sau tu pt ce luai Fevarin? Eu am schimbat și am trecut pe Anafranil. Nu am mai suportat insomniile date de el desi știu ca poate ar fi trebuit sa încerc măcar o luna.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.