ovarul distrofic cauza tenului acneic?

27-03-2014
mihaela875
Nu este medic/terapeut
mihaela875
Fetita mea are un ten acneic cu probleme.nu pot spune ca am incercat toate posibilitatile, in afara de cateva produse naturiste de la yvves rocher, care pe moment dau rezultate dar atat.UN medic ginecolog i-a spus ca are un ovar distrofic si ca asta ar fi cauza tenului ei incarcat!Vreau daca se poate sa primesc cateva sfaturi de la persoane competente sau care s-au confruntat cu asa ceva.Multumesc anticipat!
5 comentarii
0
27-03-2014, ora 23:37
aaa24
Nu este medic/terapeut
aaa24
distrofia ovariana sau sindromul ovarelor polichistice este cu siguranta motivul acneei. iti spun pt ca si eu am trecut prin asta, si a fost groaznic, mi se umpluse fata de cosuri. am incercat initial o gramada de produse anti-acneice, de la gerovital, de la vichy, de la la roche posay. si n-a functionat nimic, cauza fiind una interna. din cate stiu, singura solutie ramane luarea de anticonceptionale pe o perioada de 6-12 luni. ca si produse, de ingrijire, pot sa-ti recomand ce mi-a facut mie mai bine si anume brevoxyl (un anti-bacterian, dar s-ar putea ca in prezent sa tb sa fie prescris de medic) si de la bioderma sebium ser. dar repet, trebuie mai intai tratata cauza interna, altfel n-o sa vada mari modificari.
0
28-03-2014, ora 07:54
mihaela875
Nu este medic/terapeut
mihaela875
Multumesc mult!stiu ca anticonceptionalele sunt raspunsul la problema ei dar ma cam feresc de ele sa nu se ingrase.asa ca intrebsi eu pe oricine s-a confruntat cu asa ceva si poate gasesc o solutie mai usor de tolerat, pentru o fata de 16 ani! Va multumesc si mai astept sfaturi:-)
0
28-03-2014, ora 11:43
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Din pacate nu va scapa de acnee daca are ovar polichistic decat cu anticonceptionale.
Problema este hormonala si prin urmare tot hormonal trebuie tratata.
0
28-03-2014, ora 16:33
mihaela875
Nu este medic/terapeut
mihaela875
Multumesc, dar daca incerc cu produse homeopate?
0
31-03-2014, ora 10:25
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Sindromul ovarului polichistic este foarte greu de tratat chiar si medicamentos, in sensul ca revine tot timpul.

Puteti incerca si hemeopat dar in combinatie cu anticonceptionale ori alt tratament medicamentos pentru ovar polichistic. Doar singur, tratamentul hemeopat nu va da rezultate, pe cand anticonceptionalele dau rezultate din prima luna de administrare impotriva chisturilor, iar asupra acneei in 3- 6 luni.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Coșurile (acneea)
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • O posibilă metodă de tratament pentru infertilitatea asociată cu endometrioza
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.