Proteine naturale - riscuri

12-01-2009
johncelbun
Nu este medic/terapeut
johncelbun
buna ziua.. am 16 ani... sex masculin, inalt si cam slavutz. de 2 luni m-am apucat de culturism... si am auzit peste tot de proteine...am gasit pe un site de comenzi proteine naturale.. adik nu sintetice... care zic ei k ar fi mai sanatoase si nu dauneaza organismului. si sunt destul de hotarat sa ma apuc sa iau proteinele astea.. insa am niste nelamuriri la care nu am gasit raspunsul pe nicaieri...
astea sunt cele 2 produse care as vrea sa le comand :

N-Large 2
Efecte:
- comparativ cu majoritatea preparatelor de pe piata, asigura calorii si proteine in cea mai mare cantitate si de cea mai buna calitate;
- produs aproape lipsit de lactoza.
- destinat obtinerii unei mase musculare voluminoase si puternice alaturi de Creatine Monohydrate;

si

Creatine Monohydrate
Efecte:
- intervine in contractiile izometrice ale diferitelor grupe musculare;
- previne oboseala musculara si crampele musculare dupa antrenamente extenuante;
- recomandat persoanelor care doresc sa obina cat mai repede o musculatura puternica si voluminoasa (aceasta se obtine in mod ideal in combinatie cu un supliment de proteine si aminoacizi - fiind recomandat unul dintre produsele N-Large 2 sau );
- util si persoanelor varstnice pentru mentinerea troficitatii musculare.

si intrebarile mele ar fi...
exista vreun risc in a le loa ? adik dak provoaca cancer, disfunctzii la ficat, rinichi, sau altcva ?
exista o anumita perioada in care trebuie sa le iei... adik sa iei doar o luna-doua si dupa sa faci pauza... sau potzi sa iei cate vrei ?
pt informatzii mai detaliate p cine ar trebui sa intreb ?
6 comentarii
0
12-01-2009, ora 23:39
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Marele pericol pentru culturistul incepator sint hormonii anabolizanti.Steroizii.Tu vezi ce scrie pe prospectul protteinelor:recomandat persoanelor care doresc sa obina cat mai repede o musculatura puternica si voluminoasa.Pai sa stii ca proteina nu se lipeste singura de muschi.Ii trebuie lipici si ala e anabolizantu.Sau, desigur, efortul, dar vei intilni la sala truditori car etrag de fiare 1 an ca sa creasca 3-4 cm la brat si smecheri care vin o data pe saptamina si cresc 10 cam pe an.Diferenta o face hormonu.Sa nu crezi ca Arnold & Co au ajuns masivi numamai cu fiare si proteine.
Iar anabolizantele sint cele periculoase, care ataca ficatul, dau impotenta si multe altele de care ti-e tie teama
Cit despre proteine, numai de bine.sint zeci poate chiar sute de preparate.Mai degraba te va ajuta experienta colegilor de sala.Oricumeu unul nu as avea incredere in ppreparate care promit explozii musculare.Nici in cele cu indicatii de genul "produs aproape lipsit de".Sint artificii publicitare care ascund niste produse de doi bani...
0
15-01-2009, ora 01:53
johncelbun
Nu este medic/terapeut
johncelbun
aha... ok ms pt sfaturi... nu de alta da pe aia d la sala cand ii intreb habarnau d capu lor... baga toata farmacia in ei ji nici nu jtiu c contzine... si dasta naj vrea sa risc ca am un prieten care a loat toata farmacia la 17 ani si era plin d muschi si acu la 20 d ani sta pe patu de spital cu ficatu terminat
deci in concluzie.. daca as loa doar proteine fara anabolizante nu as mai risca sami omor ficatu sau altcva ? ca sa merg la sala si sa ma chinui zilnic sunt dispus...oricum merg 2 ore p zi in fiecare zi si duminica pauza.
si ati putea va rog sa-mi recomandatzi voi ceva c stitzi k nare anabolizante sau alte otravuri dinalea si sunt mai naturale ?orice... k d bani nu duc lipsa
multzumesc anticipat
0
03-06-2009, ora 18:19
Georgykkkk
Nu este medic/terapeut
Georgykkkk
Salut! Am 15 ani, 1.82 cm inaltime, si 64 Kg. Merg de 1 luna la sala, si as vrea sa stiu ce proteine imi indicati, fara a imi dauna organismului. Spunetimi ce imi recomandati pentru varsta mea deoarece am vazut foarte multe postari si nu stiu ce sa mai cred. Multumesc, astept raspunsul dumneavoastra.
0
09-06-2009, ora 19:35
b0gd@n
Nu este medic/terapeut
b0gd@n
Salut!!Am 13 ani, 1, 76cm inaltime, si 67 kg.Fac sala de 3 saptamani, ce proteine pot sa iau deoarece nu vad o crestere mare in musculatura si fac sala intens.Ce imi recomandati pentru varsta mea pentru a-mi creste musculatura.Daca doriti sa ma contactati -.Astept un raspuns.
0
14-11-2009, ora 20:19
cosmin92
Nu este medic/terapeut
cosmin92
Salut! ma numesc Cosmin am 17 ani 67 kilograme si sunt ectomorf.Am inceput sala de 1 luna si am luat si creatine monohidrate dar nu vad nici un rezultat.Ce proteine imi recomandati pentru a creste in masa musculara?Daca vreti sa vorbiti cu mine-.Va rog sa imi raspundeti cat mai repede.Multumesc
0
24-11-2009, ora 23:24
bad_boy
Nu este medic/terapeut
bad_boy
Sal... ma numesc Flaviu, 17 ani, 1, 75, 71kg, practic culturism de aproximativ 5 luni si am pus aproximativ 4-5 kg de masa musculara (nu sunt foarte sigur cat deoarece eram mai gras(82 kg), am luat aminoacizi, am slabit si in timpul asta am pus si masa musculara). Intrebarea mea este: ce sanse am sa mai cresc... sa zicem... 5-7 cm? Ce ar trebui sa fac, sa trag tare la sala sau sa o las mai lejer? Mentionez ca parintii mei sunt ambii mai inalti decat mine (tata - 1, 82, 124kg, mama-1, 76 66 kg). Am scris si greutatea in cazul in care conteaza constiutia. Va rog sa-mi elucidati si mie enigma. Multumesc anticipat.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Câteva idei de mic dejun bogat în proteine
  • O nouă sursă durabilă de hrană: insectele
  • Creșterea aportului de proteine ​​nu determină creșterea masei musculare
  • Consumul de somon, limitat pe coasta Pacificului în perioada preistorică, în ciuda dovezilor existente anterior
  • O alimentație bogată în proteine la micul dejun poate spori volumul masei musculare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.