Pt.dl dr Fluerariu - tuse seaca noaptea copil 3 ani

30-12-2013
Gabriela Bacau
Nu este medic/terapeut
Gabriela Bacau
Baietelul nostru de 3 ani si 3 luni a racit acum 4 saptamani la gradinita, a avut tratament cu sumetrolim, rinatiol si ciplox in nas, dar sumetrolim nu i-am putut da pentru ca sunt unele din medicamente pe care el nu le poate inghiti deloc. In acelasi timp a avut si o conjunctivita pe care am trattat-o(cu mare dificultate pt ca f greu i le pot pune in ochisori) cu tobradex picaturi timp de 5 zile, dar care a recidivat la 3 zile dupa incheierea tratamentului.
Problema e ca medicul oftalmolog care l-a consultat pe baietel a spus ca pana nu i se vindeca nasucul care este un pic infundat, si conjunctivita ii va trece mai greu Ne-a recomandat din nou tobradex 5 zile.
Mentionez ca dupa aceasta viroza a ramas cu o tuse seaca, se trezeste noaptea si tuseste cate jum de ora sau dimineata la fel. Medicul pediatru ne-a recomandat prin telefon paxeladine seara 3 ml sau si dimineata inca 3ml daca tuseste si in timpul zilei.
V-am relatat si despre conjunctivita pentru ca poate sunt legate intre ele toate.
Toate acestea dureazza de vreo 2 saptamani, exact din saptamana dinaintea Craciunului, si de aceea nu am avut posibilitatea sa consultam medicii decat prin telefon.
Acum ii dam baietelului in continuare paxeladine seara si tobradex unguent pt ochi, as vrea sa va intreb daca sa mai continuam sau care ar putea fi o cauza a tusei noaptea sau la trezire dimineata.
Va multumim.
1 comentarii
0
01-01-2014, ora 06:36
Dr. Marcovici Tamara-Marcela
Pediatrie, Timisoara
Dr. Marcovici Tamara-Marcela
Buna dimineata.