Rugaminte pentru d-l dr. Marius Uscatu

17-01-2010
radu_p
Nu este medic/terapeut
radu_p
Buna ziua! Ma numesc Petrache Raducu si sunt student anul 6 la medicina in Cluj Napoca. Imi cer scuze ca a trebuit sa postez aici, poate ca nu este locul potrivit dar nu am gasit alta solutie sa va contactez. V-am solicitat ajutorul in legatura cu lucrarea mea de licenta mea care are urmatorul titlu : "Tratamentul artrozei posttraumatice a gleznei". Pentru ca d-voastra aveti supraspecializare in chirurgia gleznei m-am gandit ca m-ati putea ajuta cu niste recomandari pentru materialele care m-ar putea ajuta la partea teoretica(carti, lucrari.web sau tot ce se poate). La biblioteca noastra nu am gasit mare lucru iar pe net probabil nu am cautat unde trebuie si cum trebuie si prea multe materiale nu am gasit; daca ar fi si in limba romana ar fi cu mult mai bine pentru ca ma ajuta foarte mult la tehnoredactat. Va multumesc anticipat pentru tot!
Cu scuzele de rigoare pentru topicul care probabil nu isi are locul aici, va doresc o zi buna si astept un semn de la d-voastra!
5 comentarii
0
17-01-2010, ora 17:19
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Stimate Coleg,
Aveti toate datele mele de contact cand faceti "click" pe numele meu, aici pe site.
De asemenea, o simpla cautare pe internet dupa numele meu va conduce direct catre site-ul meu, unde aveti, de asemenea, datele mele de contact.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg Glena si Picior
0
17-01-2011, ora 16:13
SARA 19
Nu este medic/terapeut
SARA 19
D-lui dr.Marius Uscatu
Buna ziua.Asteptam de cca.3 luni un mail in urma consultatiei pe care am facut-o la d-voastra, pe 25 octombrie 2010.Urma sa ne faceti o programare pentru operatie in cursul lunii decembrie.Ce mai putem spera???Daca era ceva imposibil, macar trebuia sa ne instiintati...Mail-urile noastre au ramas fara raspuns;cu toate ca si refuzul ne-ar fi ajutat! Multumesc, oricum!
0
17-01-2011, ora 22:40
Dr. Marius Uscatu