sangerare Utrogestan

16-07-2011
Andrheea
Nu este medic/terapeut
Andrheea
Buna ziua!

In urma unui control ginecologic si a unei ecografii mi-a fost prescris Utrogestan pentru reglarea ciclului menstrual, dureri de sani, sindrom premenstrual accentuat si chisturi ovariene.La indicatia doctorului am inceput sa iau seara cate o capsula de utrogestan de 100 mg din a 16-a zi de ciclu menstrual, urmand sa continui pana in ziua a 26-a.
Problema este ca din a 7a zi de tratament am inceput sa am sangerari.Ieri au fost in cantitati mai reduse iar astazi mai puternice.Este posibil sa se fi declansat menstruatia? Imi este putin frica deoarece asta ar insemna ca s-a declansat cu o saptamana inainte de termen.Ar trebui sa continui administrarea medicamentului sau sa il opresc chiar daca in mod normal ar trebui luat timp de 10 zile?
Astept raspuns! Va multumesc frumos!
5 comentarii
0
16-07-2011, ora 15:58
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Oricum aceste termene nu erau fixe, regulate, nu ai de ce sa te temi..Utrogestan te va ajuta sa te echilibrezi hormonal..ia-l asa cum a fost prescris de catre medic apoi te intorci la control cand ti s-a spus.
0
16-07-2011, ora 16:52
Andrheea
Nu este medic/terapeut
Andrheea
De obicei menstruatia mea intarzia, nu s-a declansat insa niciodata mai devreme pana acum.Sper totusi sa fie totul bine.Eu m-am gandit ca probabil este vorba de un efect advers.
0
16-07-2011, ora 17:44
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Totul va fi bine, ai incredere in precizarile d-nei doctor. sanatate.
0
20-07-2011, ora 20:09
Andrheea
Nu este medic/terapeut
Andrheea
Va multumesc mult pentru raspunsuri! Am terminat in cele din urma cele 10 zile de tratament.As mai vrea sa stiu dupa cat timp dispar efectele utrogestanului din organism?
0
26-07-2011, ora 18:11
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Efectele acestui medicament e de dorit sa ramana cat mai mult pentru a-ti corecta dezechilibrele hormonale din organism, pentru a nu mai avea problemele pe care le ai..de fapt cred ca ti s-a spus sa iei Utrogestan timp de mai multe luni, cate 10 zile/luna..
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  • Manifestările comportamentale „dictate” de ciclul menstrual
  • Care este cauza de apariție a crampelor menstruale?
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.