sangerari anormale si Marvelon 21

29-11-2012
verrushca
Nu este medic/terapeut
verrushca
Buna, am reinceput sa iau anticonceptionale Marvelon 21 ( am facut o pauza de 6 luni) iar problema este ca menstruatia nu se opreste. Sangerarea nu este abundenta. Ce ar trebui sa fac? sa nu mai iau anticoneptionalele si sa ma prezint la medic? Anticonceptionalele le folosesc deoarece am mici chisturi pe unul dintre ovare si mi-au fost recomandate de catre medicul ginecolog.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Secreții (scurgeri) vaginale albicioase - normale sau nu?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.