Yasmin si durerile menstruale

17-08-2011
laviniamarialove
Nu este medic/terapeut
laviniamarialove
Buna ziua, am fost la ginecolog pentru ca am probleme foarte mari inainte si in timpul menstruatiei(dureri abdominale) si mi s-a recomandat sa iau 3 - 4 luni Yasmin. Iau de 2 zile pastilele (de cand mi-a inceput menstruatia) si am inca aceleasi dureri ingrozitoare, si pt. ca nu am putut suporta, am luat advil in aceste 2 zile, durerile nu imi trec ci mai rau se inrautasesc sau cel putin asta e senzatia mea. Nu si-au facut efectul anticonceptionalele?...sau e normal ca primele dati sa mai am inca aceleasi dureri? stiu ca advil nu interactioneaza cu ele dar totusi nu inteleg de ce continua sa ma doara...
3 comentarii
0
17-08-2011, ora 21:33
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Este mult prea devreme ca sa trageti o concluzie. Abia la menstruatia urmatoare este de asteptat sa observati un efect. Pana atunci, bazati-va pe antiinflamatoare, Advil este foarte bun la asa ceva, dar actioneaza timp scurt. De aceea, este nevoie de trei tablete de Advil pe zi.
0
18-08-2011, ora 00:25
alynutzaa
Nu este medic/terapeut
alynutzaa
am avut aceeasi problema ca si dumneavoastra, dureri mensruale insuportabile, iau de 3 luni yasmin si aproape ca nu mai simt nicio durere decat ff putin in prima zi. o sa vedeti abia luna urmatoare cum va fi.
0
18-08-2011, ora 20:12
laviniamarialove
Nu este medic/terapeut
laviniamarialove
Va multumesc frumos pentru raspunsuri!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cele mai bune metode de a scăpa de crampele menstruale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.