ROmedic Cabinete medicale Bucuresti Cabinete Medicină funcțională Medicină funcțională Bucuresti

Ozonul și efectele sale antipatogene asupra virusurilor din familia Coronavirus

Autor: dr Gabriel MOGOS

Noul coronavirus COVID 19 poate să nu manifeste semne de infecție timp de mai multe zile, deci cum putem să știm dacă cineva este infectat?
Când o persoană are febră și/sau tuse, ar fi bine ca persoana să NU meargă la spital, dacă știe că a fost intr-o zonă contaminată, să cheme de URGENȚĂ ambulanța (112).

Cele mai recente informații arata că perioada de incubație poate fi între 14 și 28 de zile înainte ca simptomele COVID 19 să fie evidente și clare !

Ca sa prevenim, in acest caz oxigeno-ozonoterapia trebuie sa fie eficienta atunci cand este aplicata persoanelor cu risc crescut!
Este indicat sa folosim ozonul profilactic, ca antiviral, antibacterian si dezinfectant al unor zone mici sau mari, ozonul fiind cea mai buna optiune. Nu am de gand sa fac o dezbatere ampla in care sa prezint numeroase motive, dar primul pe care vreau sa il evidentiez este ca ozonul nu are efecte secundare.
Este util mai ales la pacientii cu potential crescut sa contacteze acest tip de virus, care sunt de obicei bolnavi cu imunodeficiente si/sau in organismele hipoxice (leucopenie, anemie).
Daca sunteti, de asemenea, o persoana imunosupresata din cauza unor medicamente precum corticosteroizi, chimioterapie, imunoterapie, radioterapie etc., sau apartineti grupului de pacienti cu boli debilitante si depresive ale sistemului imunitar: cancer, diabet, BPOC, HIV, hepatite, obezitate, varstnici, etc, in aceste cazuri oxigen-ozonoterapia este esentiala pentru a imbunatatii si a creea conditii de aparare impotriva virusilor de orice fel. Sistemul imunitar nu functioneaza,nu poate actiona in organismele hipoxice si prin urmare, este oportun sa imbunatatim oxigenarea si transportul de oxigen catre toate tesuturile si organele.
Cei afectati (cei mai expusi virusului), este bine sa ii tratam cu oxigen-ozon intravenos (autohemotransfuzie mare) si autohemotransfuzie mica- intramuscular.
Ozonul este un gaz natural creat din 3 atomi de oxigen. Molecula de oxigen este formată din 2 atomi de oxigen. Atomii de oxigen singuri nu pot exista singuri fără să se regrupeze în molecule di-atomice de oxigen. Pe parcursul acestei etape de recombinare, unii atomi se vor regrupa în oxigen tri-atomic legat slab. Această nouă moleculă se numește Ozon sau O3.
Terapia cu oxigen-ozon utilizează 1-5% ozon în 95-99% oxigen ca gaz. Ca terapie medicală, este folosită de la sfârșitul anilor 1800, dar este inca puțin cunoscută. Nu este patentabil pentru profit; astfel, interesele corporative nu au niciun stimulent.
Efectele antipatogene ale ozonului s-au dovedit de câteva decenii. Acțiunea sa ucigătoare asupra bacteriilor, virușilor, ciupercilor și în multe specii de protozoare, servește ca bază pentru utilizarea sa din ce în ce mai mare.
De obicei, virusurile sunt particule mici, independente, construite din cristale și macromolecule. Spre deosebire de bacterii, acestea se înmulțesc numai în interiorul celulei gazdă. Ozonul distruge virusurile prin difuzarea prin stratul proteic în miezul acidului nucleic, ceea ce duce la deteriorarea ARN-ului viral. La concentrații mai mari, ozonul distruge prin oxidare capsida sau învelișul proteic exterior.

Numeroase familii de virusuri incluzând poliovirusul I și 2, rotavirusurile umane, virusul Norwalk, Parvovirusurile și Hepatita A, B și non-A non-B sunt printre multe altele susceptibile la acțiunile virucide ale ozonului.

Majoritatea eforturilor de cercetare asupra efectelor virucide ale ozonului s-au concentrat pe capacitatea ozonului de a rupe moleculele de lipide în locurile de configurare a legăturii multiple. Într-adevăr, odată ce fragmentul lipidic al virusului este fragmentat, ADN-ul sau nucleul său ARN nu poate supraviețui.

Au început, de asemenea, să fie studiați viruși care nu au invelis (Adenoviridae, Picornaviridae, respectiv poliovirus, Coxsachie, Echovirus, Rhinovirus, Hepatita A și E și Reoviridae (Rotavirus). Sunt constituite dintr-un miez de acid nucleic (format din ADN sau ARN) și un strat de acid nucleic, sau capsidă, format din proteine. Ozonul, însă, în afară de acțiunea sa bine recunoscută asupra lipidelor nesaturate, poate interacționa cu anumite proteine ​​și constituenții lor, și anume aminoacizii. Într-adevăr, atunci când ozonul vine în contact cu proteinele din capsidă, se formează hidroxizi proteici și hidroperoxizi proteici. Virusurile nu au protecții împotriva stresului oxidativ.
S-a dovedit că oxigen-ozonul ucide coronavirusul SARS și întrucât structura noului coronavirus COVID 2019 este aproape identică cu cea a coronavirusului SARS, este aproape sigur să spunem că va funcționa și la noul coronavirus. Există in acest sens un studiu în curs de desfășurare în China la Institutul de Virologie din Hubei. Progresele studiului au arătat că funcționează și studiul ar trebui încheiat până la sfârșitul acestei săptămâni și publicat oficial în revista Virology.

Virusurile cu invelis sunt de obicei mai sensibile la provocările fizico-chimice decât cele fara. Deși efectele ozonului asupra lipidelor nesaturate este una dintre cele mai bune acțiuni biochimice documentate, ozonul este cunoscut ca reactioneaza cu proteinele, carbohidrații și acizii nucleici.

Noul CORONAVIRUS este un virus cu invelis.

Concluzie

Lumea are deja un tratament preventiv foarte ieftin, sigur și extrem de eficient pentru bolile virale mortale, care exploatează vulnerabilitatea redox a acestora în situsurile cisteinei membranelor critice. Terapia cu oxigen-ozon ar putea fi ușor implementată în toată lumea. Această epidemie ar putea oferi un mijloc de a studia oxigen- ozonoterapia foarte etic prin tratarea pacienților grav bolnavi, care altfel ar putea pierde lupta cu viata. Guvernele ar trebui să ia act….
Oxigen-ozonoterapia este o sansa in PLUS!

Programare