0

nicu3940

Acest utilizator nu are identitate confirmată de către ROmedic. În cazul în care sunteți medic/terapeut, răspundeți pe forum și doriți să vă confirmăm identitatea vă rugăm să ne contactați la 0332 414 747.
  • Locație: Botosani
  • Profesie: privat
Buna ziua.Ma numesc Nicu, am 40 de ani si am primit tratament pentru "Otită seroasă", printre care si injectabil 3 fiole(1/zi) de Dexamethasone Sodiu Phosphate.La inceputul lunii august am facut 3 injectii(1/zi) iar in septembrie am mai facut 2 injectii(1/zi) cu acelasi medicament ptr aceiasi afectiune ce a recidivate.ESTE bine sa fac acest tratament cu Dexa?Are urmari secundare?Cat de sanatos este(indicat, tixic) ptr organismal meu?
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.