0

Anonim_1

Acest utilizator nu are identitate confirmată de către ROmedic. În cazul în care sunteți medic/terapeut, răspundeți pe forum și doriți să vă confirmăm identitatea vă rugăm să ne contactați la 0332 414 747.
  • Profesie: muncitor calificat
Am conjuctivita, ma duc la doctor des, si defiecaredata mi sa da cate un fel nou de picaturi, cu care stau bine o sapt sau maxim 2, dupa care ochiul se invata cu ele, mi sa zis ca deja am ajuns la cele mai "tari" din medicamentele pt conjuctiva, intrebarea mea este, nu se poate face chiar nimic pt a elimina difinitiv, sau...un tratament care sa tina mai mult de 2 sapt, imi da probleme mari numai vara, iarna stau bine.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.