acnee postcortizonica

18-05-2010
gabia
Nu este medic/terapeut
gabia
In urma cu 3 luni am fost diagnoticat cu Vasculita Wegener si fac tratament cu cortizon in urma careia am facut acnee pe zona fetei doar unde am barba(fire de par).Intrebarea mea este:CUM SCAP DE ACNEE?avand in vedere ca nu pot renunta la cortizon!Daca poate cineva sa ma ajute?Sfaturi, retete sunt binevenite.Va multumesc anticipat
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.