AJUTOOR!!!! obezitatea abdominala
Am o problema legata de obezitatea abdominala.nu stiu ce sa mai fac.am 50 de kg nu vreau nici sa slabesc nici sa ma ingras.toata lumea imi spune ca am un corp frumos dar numai eu stiu cum ma chinui sa ascund aceasta problema.ce ma sfatuiti?AM Un program foarte incarcat si nu am timp sa merg la sala.mi-am cumparat un aparat de gimnastica dar degeaba.sunt disperata.ce ar trebui sa fac?VA Multumesc.pupici
2 comentarii
buna..
am 19 ani, sunt student..nu prea am timp sa fac sport, desi mi as dori, pentru ca am facut timp de 5 ani sport la nivel organizat, iar acum m am ingrasat datorita regimului de viata sedentar..
as dori o dieta personalizata care sa ma ajute sa ajung la o greutate normala recomandata in cazul meu, avand in vedere ca in prezent cantaresc 95 kg, am 185 cm inaltime si as dori sa ajung la o greutate de 75-80 kg si sa reusesc sa ma mentin acolo...fara eforturi majori, pentru ca ardelean fiind, sunt putin gurmand si desi cand faceam sport chiar aveam nevoie de nutrimentele asimilate prin regimul alimentar variat si bogat, acum sportul nu prea mai exista in programul meu zilnic, insa obiceiurile alimentare au ramas.
va multumesc anticipat!
am 19 ani, sunt student..nu prea am timp sa fac sport, desi mi as dori, pentru ca am facut timp de 5 ani sport la nivel organizat, iar acum m am ingrasat datorita regimului de viata sedentar..
as dori o dieta personalizata care sa ma ajute sa ajung la o greutate normala recomandata in cazul meu, avand in vedere ca in prezent cantaresc 95 kg, am 185 cm inaltime si as dori sa ajung la o greutate de 75-80 kg si sa reusesc sa ma mentin acolo...fara eforturi majori, pentru ca ardelean fiind, sunt putin gurmand si desi cand faceam sport chiar aveam nevoie de nutrimentele asimilate prin regimul alimentar variat si bogat, acum sportul nu prea mai exista in programul meu zilnic, insa obiceiurile alimentare au ramas.
va multumesc anticipat!