Alimentatie insuficienta?

01-12-2022
RaluL
Nu este medic/terapeut
RaluL
Buna ziua! am o fetita de doua luni si o saptamana care este hranita cu lapte praf, lactana topfer. la nastere a cantarit 2900g, am iesit din spital cu 2700. acum are 4250g, ar trebuie sa imi fac griji? mai mult de 500 ml pe zi nu vrea sa pape, rar ajunge la 550. ea este vesela, doarme bine, dar dupa ce am citit pe internet trebuia sa pape si sa cantareasca mai mult. ce parere aveti ?
3 comentarii
0
28-12-2022, ora 20:03
anaradu
Nu este medic/terapeut
anaradu
Nu sunt medic sau ceva..dar eu cred ca atata timp cat copilul e fericit nu trebuie sa ne incadram in niciun tabel. Fiecare copil are ritmul si felul lui de a se dezvolta, nu toti copiii sunt la fel. Sunt copii care la un an cantaresc cat fetita mea la 5 luni. Deci nu ma incred in tipare, conteaza ca bebe si mami sa fie fericiti si totul e bine.
1
13-01-2023, ora 09:11
RaluL
Nu este medic/terapeut
RaluL
buna! iti multumesc pentru raspuns! vad ca in ultima perioada mai greu se raspunde aici. intre timp am fost cu fetita la pediatrul si mi-a recomandat analize de sange din cauza suspiciunei ca este anemica si asa si a fost, analiza a iesit cu 1g deficit de fier. probabil din cauza asta nu papa cum trebuie. sanatate va doresc!
0
29-04-2023, ora 07:23
Mariasofdiana
Nu este medic/terapeut
Mariasofdiana
Buna ziua.aceeasi problema o am si eu nu mananca suficient si nu prea ia in greutate dar este vesela stare generala buna.a inceput sa manance dupa ce ati facut analize?
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.