Ameteli, greturi etc

07-03-2013
georgeh
Nu este medic/terapeut
georgeh
Deja de cam 4 luni tot ametesc, mi se face rau, simt ca nu am aer, transpir mult cand ametesc, orice as face tot imi este cald. Dupa ce ametesc vad totul parca in reluare, ma deranjeaza lumina foarte tare.. parca sunt obosit mereu nam chef de nimic. Cred ca asta e tot, tin sa mentionez ca miam facut aproape toate analizele, am umblat peste tot si nu am aflat nimic... Sunt student si de multe ori nu pot sta la cursuri/laboratoare/examene. Deja am pierdut o sesiune si e groaznic. A inceput dintr-o data... Nu stiu ce sa mai fac...
9 comentarii
0
08-03-2013, ora 13:00
alecsiaadina
Nu este medic/terapeut
alecsiaadina
ti-am trimis un mesaj pe privat!
0
08-03-2013, ora 16:57
blajan_andrei
Nu este medic/terapeut
blajan_andrei
Poate ar fi ok sa consulti un psiholog, daca toate analizele iti sunt ok..Poate fi de la stres, daca ai si atacuri de panica.
0
11-03-2013, ora 00:44
georgeh
Nu este medic/terapeut
georgeh
am fost la psiholog si mia spus ca sar putea sa am ceva fobie dar nu prea cred, acum ametelile persista dar nu mi se mai face rau asa des... Multumesc pentru ajutor. am luat ceva calmante recent dar degeaba..
0
11-03-2013, ora 09:58
blajan_andrei
Nu este medic/terapeut
blajan_andrei
Le ai in anumite circumstante sau permanent ? :) In anumite locuri/situatii ?
0
11-03-2013, ora 11:24
georgeh
Nu este medic/terapeut
georgeh
in general can ies din casa, dar mai patesc si in casa mai rar.
0
11-03-2013, ora 12:16
blajan_andrei
Nu este medic/terapeut
blajan_andrei
Si ce ganduri iti vin in minte? Ai prefera sa eviti anumite situatii?
0
11-03-2013, ora 12:56
georgeh
Nu este medic/terapeut
georgeh
Pai anumite situatii da, nu prea imi vin ganduri ciudate doar ma enervez putin si sper sa treaca, sau incerc sa ignor aceasta stare si sa imi continui drumul, dar de multe ori chiar nu le pot ignora... Multumesc foarte mult ca incerci sa ma ajuti.
0
11-03-2013, ora 13:06
blajan_andrei
Nu este medic/terapeut