apasare in piept

25-06-2011
rinna
Nu este medic/terapeut
rinna
Buna ziua,

Am 24 de ani. In urma unei perioade de stres, de cateva zile a aparut o stare de disconfort, uneori palpitatii si apasare in piept, manifestate cu precadere seara. De asemenea am slabit in jur de 2 kg si am o stare de slabiciune generala. Medicul de familie mi-a dat reteta cu aspacardin si propranolol insa tot am aceste probleme. Pana acum nu am mai avut astfel de simptome si nici nu am avut o boala in acest sens, doar ceva probleme cu colonul.
Ce investigatii sunt necesare in acest caz?
Sa mai astept sa vad daca isi vor face efectul aceste medicamente pe care le iau doar de cateva zile?
Va rog mult sa-mi dati un raspuns intrucat ma tem sa nu fie ceva grav.
Va multumesc anticipat.
12 comentarii
0
25-06-2011, ora 22:45
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
o tensiune v-a luat medicul de familie??o electrocardiograma ati facut??
0
25-06-2011, ora 22:47
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Nu e ceva grav, dar e necesar sa va consulte un psihiatru. E posibil sa aveti nevoie de un tratament pentru cateva luni de zile. Medicamentele date de doctorul de familie e posibil sa va ajute pentru un scurt timp, dar ele nu sunt un tratament pentru starile dvs de anxietate. Nu va vor face rau, ba chiar pot fi usoare ameliorari, dar nu e ceea ce va trebuie pt rezolvarea situatiei.
0
26-06-2011, ora 01:51
rinna
Nu este medic/terapeut
rinna
Multumesc pt raspunsuri.

Tensiunea mi-a luat-o medicul de familie si de aceea mi-a recomandat aceasta reteta. Electrocardiograma, inca nu, dar sper sa ajung cat mai curand sa fac una.

La psihiatru nu am mai fost pana acum. Ce ar putea cauza aceste stari daca este necesar un consult psihiatric?
0
26-06-2011, ora 10:29
Dr. Vochescu Carmen
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Vochescu Carmen
Chiar tu ai spus: stresul. Multe persoane tinere sunt surprinse ca ar putea avea probleme psihiatrice, si totusi ele afecteaza tot mai multi oameni sub 30 de ani. Cauza este stresul, presiunea la care suntem pusi sa facem fata si care era diferita pe timpul parintilor nostri; e adevarat se casatoreau mai devreme, aveau devreme copii, dar nu trebuiau sa munceasca cate ore muncim noi azi, nu ii costa chiria cat ne costa azi, nici o casa nu costa atat, nu era poluarea de azi, nici aglomerarea urbana de azi, erau bilete ieftine la mare si la munte si nu trebuia sa strangi tot anul pentru a pleca undeva si muuulte alte lucruri erau altfel. Nu era nici criza financiara, nici morala, nici de alte feluri.
Cu toate acestea si atunci erau probleme de sanatate psihica, dar nu se stia. Omul stia ca are niste simptome, se duce la medic, iar medicul nu ii gaseste nimic. Capata un rudotel sau un distonocalm si desi nu ii trecea, era nevoit sa isi duca boala lui necunoscuta pe picioare. Acum se stie mai mult despre stres si se trateaza mult mai eficient. Mentalitatea a mai ramas de tartat, caci nu toti accepta ca pot avea nevoie de psihiatru.
0
26-06-2011, ora 23:12
rinna
Nu este medic/terapeut
rinna
Va multumesc pentru ca mi-ati raspuns inca o data.

Am avut o perioada de stres si oboseala acumulata, si am ignorat aceste aspecte, insa acum voi face toate investigatiile necesare pentru a-mi reveni. Stresul mi-a cauzat si colonul iritabil si acum, se pare, aceste simptome.

Numai bine si sanatate!
0
21-03-2012, ora 22:22
ella dk
Nu este medic/terapeut
ella dk
buna ziua, am 20 de ani si am o problema la care as dori daca se poate sa imi raspundeti la intrebarile mele. cu un an in urma din bun senin am simtit cum imi bate inima de parca ar sari din piept, am mers la urgenta si aveam bataile inimi de 200 de batai pe minut. Medicul de la urgenta mia recomandat un consult la medic cardiolog, am mers si medicul cardiolog mia zis k de vina ar fi pielita ce inconjoara inima din cauza unor raceli din trecut. Mia dat tratament cu metroprorol si miovil.Dupa ce am terminat acel tratament sa fie vreo 6 luni a aparut din nou dar de data aceasta o apasare in piept si un gol rece si rare ori palpitati, iar respiratia in acele momente e foarte greoaie.Nu am incredere in ce mia zis acel medic, parerea dumneavoastra care ar fi? Multumesc.
0
21-03-2012, ora 23:20
rinna
Nu este medic/terapeut
rinna
Buna ziua,

Poate ar fi necesare si investigatii la plamani ( o radiografie) si mai incercati la alt medic cardiolog.

Multa sanatate!
0
22-03-2012, ora 10:59
claudya12
Nu este medic/terapeut
claudya12
pt ella.iti recomand un consult la un medic cardiolog, iti trebuie o inregistrare holter ekg
0
26-02-2013, ora 14:30
oana stan
Nu este medic/terapeut
oana stan
buna ziua! am o senzatia de apasare uneori durere in piept simt un discomfort si la nivelul stomacului si IN SPECIAL toate se agraveaza cand urmez orice fel de tratament de la paracetamol pana la antibiotice nu pot sa iau nimic pt ca aceasta stare de apasare si uneori chiar lesin revine mereu. Am facut eco tiroida, endoscopie, analize sange si nimic nu a iesit anormal dar eu ma simt din ce in ce mai rau. Ce sa fie? Va rog sa ma ajutati orice sfat poate fi de folos. Va multumesc!
0
26-02-2013, ora 18:06
the_artivist
Nu este medic/terapeut
the_artivist
pentru inceput as dori sa imi detaliati urmatoarele :
1. ce medicamente ati luat in ultimul timp
2. detaliati cu lux de amanunte mesele zilnice si gustarile dintre mese din ultima saptamana pe cat posibil.
0
27-02-2013, ora 09:01
oana stan
Nu este medic/terapeut
oana stan
Buna ziua! Pot sa spun ca singurul medicament care ma linisteste este sucralanul acum am luat un inlocuitor tot pe baza de suclarfat, dar si cu acesta uneori e inevitabil sa nu ma simt rau. Ca regim alimentar nu pot spune ca tin strict dimineata cel mai des beau ceai din plantele recoltate de mine ca sunatoare, tei si cu o tartina cu dulceata dupa amiaza depinde ce prepar dar nu fac nimic cu prajeala totul fiert sau la cuptor dar aceasta stare pe care o am persista de aproape un an de zile am fost si internata acum cateva luni si degeaba nu stiu ce am tot timpul simt un sac de 50kg pe piept si un discomfort al stomacului care ma pune la pat. Cand ma supar este sigur ca o sa stau la pat 2 zile, dar uneori si fara motiv se intampla daca iau o aspirina sau orice sa nu mai zic antibiotic pt ca dupa 2zile trebuie imediat intrerupt. Daca stiti ce ar putea fi v-as ramane recunoscatoare. Va multumesc!
0
27-02-2013, ora 10:46
the_artivist
Nu este medic/terapeut
the_artivist
ca sa va pot ajuta spuneti-mi totusi ce mancati de dimineata, pranz si seara si gustarile dintre mese din ultima saptamana inclusiv ce ceaiuri si alte lichide ati baut.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar palpitatiile?
  • Tratamentul timpuriu al durerii în piept poate salva vieți
  • Palpitații - când ar trebui să-ți faci griji?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.