Cancer prostata

02-09-2013
POPECDORINA
Nu este medic/terapeut
POPECDORINA
Sotul meu are 62 ani, de 1 an face tratame cu zoadex si casodex si a avut psa 6, 5 si acum are 0, 004 dar de doua luni are foarte mari bufeuri (transpiratii, accelerare puls la aprox 45 minute ziua si noaptea, m este foarte greu nu poate iesi din casa pentru ca tot timpul trebuie sa se schimbe, oare cât duteaza aceste buferi si ce ar trebui sa faca
1 comentarii
0
02-09-2013, ora 12:00
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
ati vorbit cu medicul de familie despre asta sau cu medicul care a prescris zoladex si casodex ? sunt in mod evident printre reactiile adverse ale acestui tratament si, cat timp continua tratamentul, nu prea are ce sa faca.

Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.