cancerul de col uterin

29-03-2010
maria 90
Nu este medic/terapeut
maria 90
mama mea tocmai a fost operata de un anume fibron dupa o luna a mers pentru rezultat la spital si i sa spus ca areb cancer invaziv de gradul sau stadiul 1 si trebuie sa urmeze o radioterapie acum insa i-au spus ca nu ii mai fac radiopterapia ci o tomografie iar apoi dupa rezultat vor vedea ce tratament sau ce terapie va urma..as vrea sa stiu ce are si daca se va trata va multumesc
3 comentarii
0
06-04-2010, ora 08:10
vicctoriaion
Nu este medic/terapeut
vicctoriaion
buna ziua maria 90

Eu nu sunt medic si nu va pot spune cum va fi tratata mama dumneavoastra. Am decis sa va scriu pentru ca va inteleg spaima care reiese foarte clar din cele de mai sus. Desi scrieti ca ati primit rezulatul biopsiei cancer invaziv stadiul 1, incheiati mesajul cu "as vrea sa stiu ce are si daca se va trata".
Nu stiu ce varsta aveti, stiu insa ca este greu sa ti se spuna ca mama ta are cancer. In ianuarie 1990 treceam prin ceva asemanator, mama avea carcinom spinocelular localizat la plamanul drept. Aveam rezulatul in mana, il citeam si -l reciteam, apoi intrebam ce are mama. Va pot spune cu certitudine ca cele mai corecte informatii si sfaturi utile le veti primi de la medicul care a operat-o, de la medicul oncolog sau ginecologul care urmareste cazul.
Se cunosc multe cazuri de cancer care depistate in timp util si corect tratate au permis pacientilor o viata in limite normale.
Nu ezitati sa vorbiti cu medicul care a operat-o.
Va doresc sa fiti puternica pentru amandoua si sa va incurajati mama.

Victoria C. Ion
0
15-04-2010, ora 21:32
emigeorgi
Nu este medic/terapeut
emigeorgi