candida in materii fecale

11-02-2009
mirela voicila
Nu este medic/terapeut
mirela voicila
Am un copil de 12 ani, care la examenul coproparazitologic are trecut:prezent levuri, medicul de familie mi-a spus ca este candida, dar nu mi-a dat tratament spunandu-mi ca se elimina singura. Dupa doua luni am repetat examenul si am acelasi rezultat.
Ce tratament imi recomandati ?

Multumesc mult !
4 comentarii
0
11-02-2009, ora 16:14
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
în primul rând e nevoie de un tratament dietetic. adică nu dulciuri care întreţin candida, iaurturi care să crească flora "bună" a intestinului. şi mai consultaţi doctor dacă e nevoie de tratament medicamentos
0
11-02-2009, ora 16:38
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Ma scuzi ca sunt directa, dar chiar daca nu sunt medic, ideea care ti s-a spus "ca se elimina singura" - E O PROSTIE! Candidoza din intestine ca si din alte mucoase din organism nu dispare de la sine. E adevarat ca toti avem candida in organism, dar odata instalata candidoza ea trebuie tratata, in sensul reechilibrarii florei respective, altfel poate da imflamatii sau dereglari ale digestiei (daca a aparut in scaun). Mai mult, un tratament la nimereala poate sa cauzeze o rezistenta si mai mare a candidei sau sa recidiveze. Cel mai bine ar fi sa-i faci si o antibiograma (arata exact la ce medicamnt e sensibila candida) si sa ia numai un tratament adecvat (plus probiotice de la naturiste). Sanatate deplina!
0
18-02-2009, ora 19:36
Mickey
Nu este medic/terapeut
Mickey
SI eu am avut candidoza recent, care a trecut in urma diflucanului.Se poate administra si la copii, si se gaseste sub forma de capsule
0
11-06-2020, ora 02:16
Doct2016
Nu este medic/terapeut
Doct2016
la mine diflucanul este rezistent, faceti antibiograma si vedeti la ce este sensibil.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!