Cap de melc.. nu ma pot concentra, nu pot gandi

15-11-2012
MyWay
Nu este medic/terapeut
MyWay
Buna ziua, am probleme cu drogurile cam de vreo 8 ani, acum sunt cat de cat curat dar simt cum creierul meu e o supa de chimicale si imi suna apa in cap, aud ca si cum cum creierul meu se dizolva ca o pastila efervescenta, tampit. Am reluat studiile anul acesta.. dar greu.. greu cu capul.. nu ma pot concentra.. nu pot gandi.
Am nevoie de ceva care sa-mi 'aprinda' creierul, am incercat cu piracetamul (Lucetam) marind doza la fiecare 3-4 zile.. am ajuns la 5g pe zi si nu mai simteam nimic si cum ficatul nu-i prea sanatos am renuntat sa mai iau.Cu berea merge cel mai bine imi da incredere, gandesc rapid si ma dezhiba, sper ca exista termenul asta dar nici asa nu e bine, mai rau imi fac.
O substanta care sa imite activitatea cerebrala ca la alcool sau iarba, sa pot gandi clar si ascutit dar putin toxica.. probabil visez. Daca exista asa ceva va rog sa imi spuneti, e tot ce am nevoie sa pot merge inainte.
6 comentarii
0
17-11-2012, ora 01:26
MyWay
Nu este medic/terapeut
MyWay
Nici un brainiac?.. dezamagitor.
Am dat de Modafinil dar din cate am inteles nu prea se gaseste, Ritalin la fel.. imposibil.
Hai ma ca nu sunt ultimul drogat :)) bagati-ma in seama! :))
0
17-11-2012, ora 10:51
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Dezamagitor? Eu cred ca e de laudat ca nu e nimeni cu situatia ta pe aici.
0
17-11-2012, ora 13:02
MyWay
Nu este medic/terapeut
MyWay
Dezamagitor e ca nu aveti cunostinte in chimie, probabil nici BRAINiac nu stiai ce inseamna. Situatia mea e foarte buna dolly am probleme mediocre fata de altii si nu imi pare rau pentru 8 ani de amintiri placute :). Acum ca a inceput sa se resimta asta e.. caut remedii, iar comentariul tau e uracios si pe langa, nu trebuie sa te simti ofensata pentru ca sunt dezamagit de cunonsintele tale, nu stiu ce fel de persoana care nu are nici o treaba cu medicina.. frecventeaza forumuri cu tot felul de boli.. trist.
0
18-11-2012, ora 21:17
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Mi-ai rastalmacit cuvintele intr-un mod groaznic.. Nu mai face supozitii cu privire la ceea ce stie ori nu cineva, esti extrem de acid fara niciun motiv jignind foarte urat, un om cu probleme clar. Probabil ca nu in ceea ce priveste drogurile insa ai alte probleme cu siguranta.
Cunostintele mele in materie de limba engleza si cultura sunt foarte vaste asa ca am inteles perfect ceea ce ai spus, plus ca urasc romgleza.
0
19-11-2012, ora 14:23
MyWay
Nu este medic/terapeut
MyWay
O data ce tu vii cu feedback negativ am toate motivele sa fiu acid. Eu cred ca ar fi fost mai bine ca de la bun inceput sa nu fi parasit sectiunea cu probleme menstruale si copii avortati prematur. Stai acolo unde cunosti ;) si DA pe langa sanatate am o problema foarte mare cu persoanele care se baga in seama de aiurea.
0
07-12-2012, ora 16:32
al3poz
Nu este medic/terapeut
al3poz
MyWay, in scuzi impertinenta, dar am tot stat sa o urmaresc pe aceasta "doamna", care se pare ca cu asa ceva se ocupa. Intra pe forumuri, la intamplare si incepe sa jigneasca si sa arunce vorbe urate! Nu stie decat sa judece... Nu vede ca sunt oameni cu probleme reale, cum de altfel esti si tu. Nu intelege ca tu vrei ceva care sa iti readuca puterea de concentrare inapoi, ea te vede ca pe un simplu drogat. Te-a catalogat deja si asa vei ramane, Bine ca a avut decenta sa se opreasca aici, pe forumul nostru a continuat si a continuat. Ne-a jignit in fel si chip. Probabil te-a vazut barbat si nu a mai indraznit...

Otilia, draga, asta e un forum. Un loc unde lumea isi impartaseste problemele si intr-un fel sau altul, cere ajutorul. Exact asta s-a intamplat si aici, iar raspunsul tau, ca o mare altruista, a fost: "Dezamagitor? Eu cred ca e de laudat ca nu e nimeni cu situatia ta pe aici. " RUSINE! Iesi domne de pe forumuri, daca nu poti ajuta, daca nu din experienta sau din cunostinte, macar cu o vorba buna!

MyWay, inca o data, imi cer scuze, dar nu m-am putut abtine! Sper sa gasesti acel ceva ce iti poate "reaprinde" creierul si nu mai baga in seama astfel de persoane... care nu fac altceva decat sa iti "aprinda" nervii...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pierderea atenției - probleme de concentrare (la adult)
  • Probleme de concentrare la școlar – cum le identificăm, ce este normal și când cerem ajutorul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.