carcinom renal - explicare diagnostic | Forumul Medical ROmedic

carcinom renal - explicare diagnostic

377 comentarii 1 2 ..... 12 13
0
05-06-2013, ora 12:26
anny_36_2007
Nu este medic/terapeut
anny_36_2007
Buna ziua, domnule doctor se poate va rog o adresa de email unde sa va trimit si eu niste rezultate de biopsie a tatalui meu, as vrea sa scanez si sa va trimit pentru a ma sfatui ce e de facut.
Ma mai intereseaza daca in paralel cu citostatice ar merge si tratamente naturiste cum ar fi : Graviola, Noni, ulei de canepa :)
va multumesc mult !
o zi placuta !
0
05-06-2013, ora 15:07
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
desigur. da-mi un mesaj pe privat, dar asigura-te ca poti primi raspuns! despre produsele naturiste, acestea nu fac apanajul medicinei si deci e ca si cum m-ai intreba despre revizia la masina: am pareri si opinii, dar nu cred ca sunt foarte relevante. in general consider ca sunt lipsite de orice utilitate.
0
08-07-2013, ora 21:11
macmir
Nu este medic/terapeut
macmir
Am o mare rugaminte la dv dle doctor ! Sunt disperata! Pe 22 mai m-am operat la Fundeni, tumora renala stanga. Mi-a fost extirpat rinichiul, iar rezultatul histopatologic este urmatorul: rinichi stang prezentand intraparenchimatos proliferare tumorala dim max 6/5 cm, bruno-cenusie, consistenta elastica/ friabila.
Histopatologic aspect de carcinom renal cromofob, grad nuclear Fuhman 2, forma mixta cu celule clare si eozinoflie, cu dispozitie solid-insulara, alveolar chistica si pseudopapilara. Asociat contingente tumorale cu aspect de oncociform.
Peripedicular mici limfoganglioni nr. =4, dim.max 0, 4 cm cu aspect reactiv.histocitoza si congestie sinusala.
Concluzie ;
Carcinom cu celule renale hibrid- tipul cromofob- grad nuclear Fuhman 2. cu contingente tumorale cu aspect oncociform stpT1b, p N0, pMx( stadiul 1)
COD 8317 / 3
Pt diagnostic factori de prognostic se recomanda marcajul IHC.