Carcinom scuamos

15-12-2011
mihaelabaciu
Nu este medic/terapeut
mihaelabaciu
Buna ziua!
Bunica mea de 74 ani a fost diagnosticata in 2008 cu ulceratie cronica la limba pe partea stg i s-a facut biopsie si nu a iesit nimic, iar acum in 2011 nov i s-a inflamat limba, a fost curatata si i s-a facut biopsia; rezultatul biopsiei a fost :
- fragmentul restant congelarii fara aspecte tumorale
- fragmente prelucrate direct la parafina prezinta sub un epiteliu malpighian fara Keratinizare, integru, o inflamatie de carcinom scuamos insotita de abundent infiltrat inflamator cu predominanta limfoplasmocitara
Ea este si hipertensiva si are dureri insuportabile la limba, nu poate sa manance. Ce fel de cancer este? Ce este de facut?
7 comentarii
0
15-12-2011, ora 22:33
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
pai... e carcinom scuamos de limba. asta e diagnosticul. cum adica "ce fel de cancer e" ?
de facut: consult ORL care sa stabileasca daca poate opera, aceasta fiind singura sansa de vindecare, iar daca nu, RADIOTERAPIE cu CHIMIOTERAPIE in scop paliativ. pana la aceste lucruri, trebuie sa urmeze un tratament simptomatic si eventual alimentata printr-o sonda nazogastrica macar.
0
16-12-2011, ora 13:26
mihaelabaciu
Nu este medic/terapeut
mihaelabaciu
Multumesc !
0
16-12-2011, ora 20:27
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
no problem !
0
09-01-2012, ora 19:55
mihaelabaciu
Nu este medic/terapeut
mihaelabaciu
Buna seara! Am o nelamurire... bunica mea a inceput sedintele de radioterapie dar nu i s-a prescris nici un tratament iar calmante ia doar diclofenac si codamin care nu isi mai fac efectul. Nu ar trebui sa-i dea dr. alte calmante sau nu ii prescrie altceva pentru ca este hipertensiva ?
Multumesc !
0
09-01-2012, ora 20:18
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
nu pentru ca e hipertensiva, nu are legatura. cum adica nu isi mai fac efectul ?
0
10-01-2012, ora 11:03
mihaelabaciu
Nu este medic/terapeut
mihaelabaciu
pe ea o doare tot timpul, tot timpul se vaita iar cand isi ia de exemplu codaminul doar 1-2 ore nu o doare iar apoi iar incep durerile... iar acum a inceput sa si tuseasca. Se poate intinde si la plamani?
0
10-01-2012, ora 19:30
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
daca tratamentul antialgic nu isi mai face efectul, trebuie sa luati legatura cu medicul care a initiat respectivul tratament, sau sa va adresati unui specialist in paliatie. numai el poate decide cel mai bine ce e de facut. respectivul medic poate decide pentru cresterea dozelor, inlocuirea sau adaugarea si, eventual, scoaterea din schema a unor medicamente. din pacate aceste indicatii nu se pot da pe internet, poate fi foarte foarte periculos si in orice caz este total nepractic.
de la ce medic are recomandate aceste medicamente, diclofenac si codamin, de cand, in ce doze si care a fost eficienta lor de-a lungul timpului ?

Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Muzica lui Mozart și Strauss pentru tratamentul hipertensiunii
  • Cofeina ar putea interacționa cu tratamentul hipertensiunii arteriale
  • Cât trebuie să fie tensiunea arterială normală?
  • Cum se măsoară tensiunea arterială?
  • Tensiunea arterială măsurată la domiciliu – imprecisă în 70% dintre cazuri (studiu)
  • Un nou contribuitor la bolile cardiovasculare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.