ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Durere de gat persistenta, tratament de la medic fara rezultat

05-10-2011
Aerius
Nu este medic/terapeut
Aerius
Buna, cam de aproximativ 1 luna simt un disconfort in gat. Acum 2 saptamani am fost la un medic care mi-a dat timp de 1 saptamana tratament cu Augmentin, Aerius, Movalis, Maalox, iar ultima saptamana doar Aerius, Movalis + ACC.
Dupa acest tratament nu am simtit o imbunatatire semnificativa... nu am probleme la inghitire, cand mananc nici nu simt ca as avea probleme cu gatul, parca ar fi ok, dar dupa o anumita perioada revine senzatia de iritare, o senzatie oarecum de uscaciune combinata cu niste furnicaturi. Am fost de mai multe ori la control, de fiecare data doctorul s-a uitat la mine in gat, l-am intrebat daca vede ceva suspect... dar tot ce mi-a zis e ca 'E doar o raceala mai grozava'. Nu prea mai am incredere in doctor, mi se pare cam dezinteresat si ma gandeam sa schimb cabinetul si sa am duc la alt doctor care se va dedica mai mult si va face niste investigatii mai amanuntite... dar as dori sa vad si parerea dumneavoastra, ce ar putea fi, si cat de mult ar trebui sa imi fac griji... daca se poate.
Multumesc anticipat
2 comentarii
0
06-10-2011, ora 00:16
tema
Nu este medic/terapeut
tema
Ar trebui sa faci un exudat faringian cu antibiograma.
Augmentinul ti l-a dat fara sa-ti faca antibiograma? oricum, era de asteptat sa nu treaca cu amoxicilina...si 7 zile!!!
Pai daca este un streptococ - si in general asta este - nu trece fara tratament de 10 zile si luat la ore fixe ca sa nu devina bacteria rezistenta la antibioticul folosit..
Si eu as zice sa schimbi doctorul. Trebuia sa te informeze despre toate astea.
Vezi ca nu cumva sa fie de fapt o sinuzita si mucozitatile care se scurg sa irite faringele.
Daca ai posibilitatea, ar trebui sa iti faci si un exudat nazal cu antibiograma.
Nu te speli in nas si in gura inainte de recoltare - pe care trebuie sa o faci dimineata, cum te scoli.
Deasemenea, trebuie sa treaca cel putin 10 zile de la ultima pastila de antibiotic, altfel iti iese rezultatul fals negativ.
In timpul tratamentului cu antibiotice nu manca lactate- lapte, branza, cascaval - poti doar iaurt sau chefir ca sa regleze flora intestinala, dar cu 2 ore inainte sau 2 ore dupa administrarea pastilei ca sa nu limiteze efectul antibioticului.
Nici grapefruit sa nu mananci deloc cand faci orice fel de tratament - anihileaza practic efectul pastilelor.
0
06-10-2011, ora 07:01
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
da. este nevoie de consult la un medic Gastrolog
problemele care le simti in gat su origine gastrica
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • E voie să faci sport dacă te doare în gât?
  • Cum să-ți relaxezi rapid gâtul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.