Epilare IPL

30-07-2021
Ozana.pks
Nu este medic/terapeut
Ozana.pks
Bună ziua,
Acum jumătate de an mi-am cumpărat un aparat de epilare IPL, de uz casnic.
După prima incercare de aplicare la zona intimă, am observat o întârziere a ciclului menstrual cu 1 lună jumătate, apoi am decis sa nu mai fac și am luat o pauză.

Iar acum o lună am reluat activitatea acestui aparat anume în zona intimă, și observ din nou o întârziere a ciclului menstrual.

Este oare o coincidență sau aparatul poate provoca disconfort la nivelul menstruației?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Fotoepilarea
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.