Ganglioni inflamați !

25-03-2017
Ionut199
Nu este medic/terapeut
Ionut199
Bună, ma numesc Ionuț și am 22 de ani ! Am o problema care nu îmi da pace și incep3 sa îmi afecteze starea psihica destul de rău având în vedere cate am.citit pe net despre asa zișii ganglioni. Primul ganglion a apărut acum aproximativ o luna lângă urechea dreapta însoțit de senzația de nod în gat.. am fost la un control orl, pentru senzația de nod.in gat mi s-a spus ca sunt secretii și sa fac gargara cu apa cu bicarbonat iar pentru ganglion nurofen 5 zile. Nici o rezolvare, după 2 săptămâni mi-a apărut următorul ganglion sub mandibular tot în partea dreapta.. având în vedere prostiile citite pe net, am mers la un endocrinolog sa îmi vadă tiroida și să-mi fac analizele de sange ! S-a uitat ecografic și la ganglioni și a spus ca sunt de natura inflamatorie și nu e cazul sa ma îngrijorez ! Analizele de sange bune, exudat faringian bun, am.fost la dentist, aveam o masea "focar de infecție" după cum.a numit-o domnul dentist în partea dreapta sus. Având o discuție cu el a spus ca nu e de la masea fiindcă e în dreapta sus, doar dacă era jos mi-ar fi afectat ganglionu.. total.nefomdat după parer3a mea ! Nu ma.pot abține sa nu ii palpez fiindcă știu c sunt acolo.. nu sunt dureroși și am senzația ca își schimba mărimea pe timpul zilei.. stand în pat sau în fund ii simt mai tare ca atunci când stau în picioare... precizez ca mai.am.si o durere usoara in gat.. câteodată intepaturi pe partea dreapta. Și nu.in ultimul rand sufăr de niște arsuri pe care încă nu le-am investigat.. ar putea fi o cauza ? Am devenit foarte ipohondru. Mulțumesc pentru răbdare ! Sper sa îmi răspundeți !
2 comentarii
0
25-03-2017, ora 21:06
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1 faci consult si investiagtii la Gastrologie..de caolo vine iritatie la gat si alimentatia incorecta
2 consult la stomatolog