grapefruitul scade efectul anticonceptionalelor?
doresc sa tin un regim de slabit cu grapfruit, dar am inteles ca interactioneaza cu multe medicamente.As dori sa stiu daca aceste fructe scade efectul anticonceptionalelor?
2 comentarii
Buna!Am vazut mesajul tau si trebuie sa stii ca grapfruit-ul neutralizeaza efectul anticonceptionalelor si poti avea surprize de la doamna barza:)
Am inteles ca vrei sa slabesti.eu sunt medic, as putea sa te ajut cu niste sfaturi si eventual si cu o dieta personalizata, daca te intereseaza -.O seara buna!
Am inteles ca vrei sa slabesti.eu sunt medic, as putea sa te ajut cu niste sfaturi si eventual si cu o dieta personalizata, daca te intereseaza -.O seara buna!
Buna ziua, as dori sa intreb daca anticonceptionalele Diane 35 interactioneaza cu pastilele de slabit SILUETH?, si daca doamna doctor ancuta mi-ar putea da si mie un sfat prin care sa slabesc fara a utiliza pastile de slabit?
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3control pt anticonceptionale?
- 3am 17ani si vreau sa iau anticonceptionale.
- 2despre anticonceptionale plsturi evra
- 3vreau sa intrerup anticonceptionalele
- 4ce anticonceptional as putea sa folosesc, logestul imi dadea o senzatie de greata
- 3calmant forte contra anticoceptionale
- 3anticonceptionale ajuta la dezvoltarea sanilor?
- 4anticonceptionale yasmin
- 2Cat de sigure sunt anticonceptionlele?
- 2cu ce pot inlocui anticonceptionalele jeanine?
- 0Daca iei anticonceptionale, ce motive pot exista pentru intarzierea menstruatiei?
- 4Din cauza anticonceptionalelor?
- 2De ce trebuie sa iau anticonceptionale?
- 4Sangerari (Anticonceptionale Novynette)
- 1Pastila uitata
- 0Le-am administrat corect?
- 1Scade biseptolul eficienta anticonceptionalelor?
- 0Anticoncepționalele Yasmin - protejata dupa a 3-a pastila blister 2?
- 0Logest și Escapelle
- 0Anticoncepționale luate înainte cu câteva zile înaintea menstruației
Mai multe informații despre: Grapefruitul anticonceptionalele