hipertensiune

26-02-2007
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
Buna ziua, am 45 ani si am tensiune oscilanta dar cel mai frecvent 148/95, simt cind imi creste fac tratament doar pasager, momentan iau Prestarium dar nu-mi face ptea bine imi scade prea tare, mentionez ca extraveralul imi face foarte bine dar daca il iau mult timp simt ca imi slabesc nervii, imi provoaca intepaturi in partea stinga si trebuie sa renunt si sa iau distonocalm citeva zile, mentionez ca am avut si o depresie in urma cu citiva ani cu intepaturi in partea stinga neuro-vegetative, as lua o pastila care sa ma ajute si inca nu am gasit pina acum, consult frecvent cabinetele de cardiologie si mi se spune ca nu sint probleme grave in afara de hipertensiune, medicul de fam.ma sfatuieste sa nu iau inca nimic.Astept un sfat, va multumesc.
10 comentarii
0
26-02-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
Buan ziua. O tensiune mai mare de 130/85 mm Hg necesita TRATAMENT ZILNIC, PE VIATZA! Partea cu "simtiti cand creste" si luati tratamentul nu este prea corecta pentru santatea dumneavoastra! Daca nu luati zilnic tratament si nu lasati medicamentele sa atinga un anumit nivel in sange, sa regleze tensiunea si sa o mentineti sub valori de 130-85, riscati sa faceti complicatii. Adica sa oboseasca inima, sa slabeasca vasele de sange de la ochi, poate sa plesneasca un vas de sange la cap etc. Va recomand sa luati tratament ZILNIC pentru tensiune! Pe prima pagina este si un articol cu hipertensiunea arteriala (HTA), daca doriti sa aflati mai multe. Multa sanatate!
0
26-02-2007, ora 00:00
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
D-na Dr.Craciun va multumesc pentru sfaturile date in legatura cu HTA acum am inteles ca medicamentele trebuie luate continuu, dar inca nu am gasit medicamentul potrivit mie, in familia mea nimeni nu a suferit de HTA iar analizele le am in parametrii normali va rog daca puteti sa imi recomandati un medicament, multumesc.
0
26-02-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
Prestariumul este in regula, se ia o singura data pe zi, deci nu o sa va incurce prea tare. Incepeti cu 4 mg (sau5 mg, de care aveti). Multa sanatate!
0
27-02-2007, ora 00:00
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
multumesc, si va doresc sanatate
0
26-03-2007, ora 00:00
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
buna ziua, in urma cu ceva timp am avut depresie si in tratament am primit si hipazin pentru hipertensiune acum nu se mai gaseste in farmacii cu ce pot sa-l inlocuiesc, va multumesc
0
27-03-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
buna vaaly! bine ca nu se mai gaseste hipazin! rezerpina, continuta in medicament, poate sa dea depresie! adica la o stare depresiva mai dai si hipazin...o mare prostie! pai pentru tensiune nu iei prestarium?
0
27-03-2007, ora 00:00
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
multumesc, nu mai iau prestarium deoarece ma doare foarte profund capul inspre frunte si imi scade prea mult tensiunea, as vrea un medicament care sa faca in acelasi timp si vasodilatatie, si circulatie cerebrala, mentionez ca medicul de familie zice ca nu e necesar dar tensiunea e mai tot timpul 15/10, Multumesc mult, cu bine
0
27-03-2007, ora 00:00
Dr.Craciun Anca
Identitate neconfirmată
Dr.Craciun Anca
Asociatia Europeana de Cardiologie spune clar ca o tensiune peste 130/85 mm Hg trebuie tratata! va recomand un consult la un specialist cardiolog pentru un examen amanuntzit si indicatii de specialitate. Multa sanatate!
0
27-03-2007, ora 00:00
vaaly2005
Nu este medic/terapeut
vaaly2005
multumesc, cu stima
0
01-04-2009, ora 10:43
AB 41
Nu este medic/terapeut
AB 41
buna ziua doamna doctor, va scriu in legatura cu tensiunea mamei mele. Este hipertensiva de foarte multi ani si tratamentul ei era cu nifedipin, am inteles ca nu se mai recomanda acest medicament. Este pe tratament cu tritace si tertensif, de doua saptamani, dar tensiunea nu ii scade. Dimineata o are in jur de 18/11, iar pana seara ajunge la 21/ 12. Am auzit de prestarium si nu stim ce sa facem. multumesc mult.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Depresia la vârstnici
  • Hipertensiunea la vârsta adultă poate accelera declinul cognitiv la bătrânețe
  • Combinația între depresie și tulburări cognitive minore la vârstnici accelerează îmbătrânirea creierului
  • Stimularea magnetică îmbunătățește starea de spirit în cazul bolnavilor de depresie
  • Gazul ilariant, tratament pentru depresiile severe
  • Pericolele utilizării Facebook-ului
  • Terapia cognitiv-comportamentală pentru insomnia cronică
  • Medicamentul care ar putea trata depresia în mai puțin de 24 de ore
  • Depresia
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.