Hipertensiune

09-06-2011
arhi
Nu este medic/terapeut
arhi
Buna ziua!
Sunt hipertensiva 140/95, 57 ani, cu puls 95-110 si iau pritor plus 12.5/80mg.Mi s-a recomandat si betaloc 50..am observat ca dupa administrarea celor 2 medicamente tensiunea a devenit 98-100/65-85, puls 70-85..90 este bine? nu a scazut prea mult?stiu ca de multi ani pulsul e marit..
E corect sa le iau in continuare pe amandoua?
Betalocul scade si el tensiune, dar e si folositor tahicardiei...asa am citit...
Nu produc oare o scadere prea mare a tensiunii?
Scuze ca va intreb, dar nu as vrea sa gresesc in folosirea lor..
va multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Muzica lui Mozart și Strauss pentru tratamentul hipertensiunii
  • Cofeina ar putea interacționa cu tratamentul hipertensiunii arteriale
  • Cât trebuie să fie tensiunea arterială normală?
  • Cum se măsoară tensiunea arterială?
  • Tensiunea arterială măsurată la domiciliu – imprecisă în 70% dintre cazuri (studiu)
  • Un nou contribuitor la bolile cardiovasculare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.