Implant silicon sani

96566 comentarii 1 2 ..... 118211831184 ..... 3218 3219 Înainte ›
0
29-05-2013, ora 18:03
buburissa
Nu este medic/terapeut
buburissa
@Jenna - pai eu ma simt extrem de bine cu bustiera si noaptea n-as putea fara ea, dar e taaare urata si pana-n gat asa...adica nici inainte nu purtam decolteuri, dar chiar pana-n gat nu am haine, mai ales ca e vara deja si lesin de cald. Nu stiu cum sa fac...un maieu pana la magazin nu pot trage si eu pe mine ca se vede catai bustiera cu bretele late..Nu mai stiu cum sa fac, mi-e si cald cu ea..ma chinui ziua :( Stii, poate a ta e altfel...exista vreun site unde pot sa gasesc diferite modele ca sa imi iau alta mai permisiva dpdv estetic?
0
29-05-2013, ora 18:21
Madutza88
Nu este medic/terapeut
Madutza88
Bubu, dar tu cat timp ai de la operatie??? Si eu sunt foarte legata de bustiera, dar mi'am cumparat altele mult mai decoltate care le pot purta si pe sub maieu! Si vezi ca sunt acele bustiere medicale de stadiul 2, care sunt foarte decupate, ca un sutien!!!
0
29-05-2013, ora 18:31
buburissa
Nu este medic/terapeut
buburissa
Madutza, eu in m-am operat in 15 aprilie si dr mi-a zis ca obligatorii sunt numai 2 luni de la operatie. Dar eu nu stiu unde sa caut aceste bustiere despre care zici. Ma bucur ca exista!! Ma poti orienta catre vreun site ceva?
0
29-05-2013, ora 18:34
Madutza88
Nu este medic/terapeut
Madutza88
Eu mi'am luat dupa www, bustiere-medicale.ro. Nu mai stiu daca exact asta e site'ul dar da cautare pe google "bustiere medicale" si gasesti imediat site'ul!
0
29-05-2013, ora 18:40
buburissa
Nu este medic/terapeut
buburissa
Madutza, multumeeeesc!!! daca ai fi aici, te-as pupa:))) ce ma bucur, o sa-mi comand una acum inainte de concediu. Ma simt de parca m-am trezit din bezna mintii adineauri:))))) (bine, adevarul e ca nici n-am intrebat pana acum pe nimeni)
0
29-05-2013, ora 18:55
anda4uu
Nu este medic/terapeut
anda4uu