Implant silicon sani
Cristina hai ca mai pun acum o poza poate se vede mao bine
Multumesc de incurajare Vladescuelena, nu contest faptul ca nu au existat si experiente neplacute cu aceste oferte insa eu sper ca la mine sa fie ok sa fiu sanatoasa, sa iasa bine si sa am o recuperare usoara, pana la urma parerea mea personala este ca nu tot ce e ieftin e prost(aceasta parere nu se trage de la faptul ca am eu un astfel de voucher)insa mai difera si de corpul(organismul) fiecareia si de cum tin contul de sfaturile medicului si din nou nu contest ca sunt si medici mai putin priceputi sau cu momente mai putin inspirate(desii noi platim niste bani pt asta mai multi sau mai putini, si mai cred ca interesul lor este sa te faca bine sa fi multumita (fie ca platesti mai mult sau mai putin)si sa il recomanzi si altora acum depinde si ce asteptari au pacientele pt ca daca materialul nu permite ce vrea fata respectiva si ea totusi insista insa i se explica ca nu se poate asa cum vrea ca vor exista probleme si totusi accepta mai e si greseala lor, sunt doar opiniile mele personale
VladescuElena clinica doctorului meu colaboreaza cu laboratorul Sinevo, este cineva care si-a facut analizele acolo?
Luizadodo sunt cu totul de acord cu parerile tale. La mine nu a fost cazul de material prost sau alte artificii, a fost clar operatie nereusita ( si o spun la modul finut). In acelasi timp vreau sa cred ca exista totusi medici care isi dau interesul si daca profitul e un pic mai mic. Asa ca iti tin pumnii si capul sus ca totul va fi bine atata timp cat te duci cu toata increderea
Sinevo este cam cel mai bun laborator din bucuresti, atat din punct de vedere al acuratetii rezultatelor cat si al timpului de lucru. Eu imi fac analizele la alta clinica cu laborator propriu si stiu de acolo ca atunci cand au dubii asupra unor analize, sau nu le pot lucra, le trimit la sinevo