Implant silicon sani

96566 comentarii 1 2 ..... 197819791980 ..... 3218 3219 Înainte ›
0
25-02-2016, ora 23:33
Chanell
Nu este medic/terapeut
Chanell
Lotusflower are dreptate, la 2 saptamâni rana e închisă, de fapt rana e închisă imediat după operatie, daca supureaza nu e ok, Nu stiu ce e cu schimbarea asta asa deasa de pansamente, A 2 a zi se poate face dus cu ajutor, rămânând doar plasturii mici speciali care nu permit intrarea apei la incizie. La 2 saptamâni se face primul control post operatoriu unde se inalatura plasturii, se dezinfecteaza si asta e tot. Sunt medici care cheamă aproape zilnic la schimbarea pansamentului si chiar nu înţeleg de ce. La 2 saptamâni e normal ca sânii sa fie încă tari, abia după 3 luni încep uşor sa se înmoaie, procesul de asezare durând 6 luni in câte pot apărea diferite senzatii. # Sânziana daca te păTezi atât de mult este din cauza risipei de gel. Fetelor, pe cicatrici se pune ff putin gel masate uşor pana se absoarbe, e concentrat si e suficient cât un bob de mazare. Un tub mic ar trebui sa ajungă pana la 2 luni, iar noi exagerand intr o luna il terminam, aşteptăm mult sa se usuce si pata, de fiecare data bustiera. Lotusflower, te ador!!!!!
0
25-02-2016, ora 23:35
Chanell
Nu este medic/terapeut
Chanell
Esdi, eu am văzut reZultatete foarte frumoase la Dr Popescu si Dr Zamfirescu. Poţi încerca o consultatie!
0
25-02-2016, ora 23:41
Chanell
Nu este medic/terapeut
Chanell
Exact cum am mai spus si mA repet, este normal ca fiecare sa recomande medicul si clinica unde a fost operata, dar fetelor, nu se intra buzna dam un mesaj postat de n ori fara sa vedem măcar un rezultat. Fiecare avem poza la avatar, evoluţia de alungul timpului, si cele care urmăresc forumul de mult timp stiu la ce ma refer, fiecare am schimbat poza cu evoluţia la 1, 2, 4 luni, tocmai pentru a se vedea rezultatul final. Fiecare face acest lucru din respect si pentru a ajuta!
0
25-02-2016, ora 23:44
Sanziana88
Nu este medic/terapeut
Sanziana88