Implant silicon sani
Ela 34..o sa.ti scoata nodulul daca vrei! Daca e mic si nu vrei sa stii ca nu.i nici o problema..mai sunt fete aici care au noduli micuti si sunt ok cu implantul! Eu am incizia pe langa areola si una jos sub san..pt ca mie nu a putut sa.mi scoata nodulul prin cea de sub san si mi.a facut 2.. depinde f mult de pozitioanarea nodulului.
Sandra8891 si eu am doi noduli si tot la domnul dr Totir ma voi opera si mi-i va scoate inainte sa puna implanul iar incizia va fi in jurul areolei. Sunt programata pe 24 martie. Nu stiu sa iti spun foarte multe, dar din cate imi zicea mie endocrinologul meu, orice nodul peste 1 cm ar cam trebui scos, dar sunt si medici care nu recomanda asta. Nu stiu...daca te pot ajuta si cu altceva, scrie-mi linistita. Iar pt celelalte fete... Va urmaresc toata ziua si sunt foarte utile staturile si informatiile voastre. Sper sa fiu si eu de folos la fel ca voi, dupa ce trec de operatie. O seara frumoasa va doresc
Imi pare rau pentru tine Sandra, sper sa te faci bine curand si sa-ti faci operatia mult dorita:* multumesc tuturor pentru incurajari. Abia astept sa dau si eu sfaturi si sa-mi impartasesc experienta cu noile adepte ale silicoanelor:D sunteti toate minunate, nu a trecut o zi sa nu intru pe forum si sa citesc:**
Fetelor eu m-am operat de o luna si am scos si 2 noduli. Daca aveti intrebari puteti sa imi scrieti. Am vazut la cineva ca va avea 3 incizii, eu am 2...esti sigura ca nu se poate sa scapi doar cu 2? Ca si mie un alt doctor mi-a zis ca imi va face 3 incizii asa ca am mai apelat la o alta parere.
Buna seara la toate!sunteti foarte scumpe.si va multumesc la toate ptr raspunsurile voastre!
EN_VOGUE nodulul este de 2 cm mai mult sau mai putin cam asa e, de recomandat ar fi scos, asa spune
SANDRA8891 asa cum spune si oana paula ce este peste 1 cm ar trebuie scos mai bine, nu este ceva de ingijorat dar mai bine ai mai consulta un doctor inca o opinie, zic si eu.dar totul va fi bine ai sa vezi.