Implant silicon sani
Janes eu am vazut fete operate de domnul Fodor si sunt foarte frumosi sanii.
KleKle, la consultația inițială mie mi-a plăcut F tare de Dl Dr, am vorbit, am înțeles si întrebat tot ce am vrut.De asta am si mers pe mâna lui...
Însă la controalele postoperatorii intr-adevăr, cam pe fuga mi s-a părut, si orice nelămurire se termina cu " se schimba, se asaza, arată foarte frumos "
Însă la controalele postoperatorii intr-adevăr, cam pe fuga mi s-a părut, si orice nelămurire se termina cu " se schimba, se asaza, arată foarte frumos "
Eu sunt mulțumită de rezultat, nici nu am avut prea multe întrebări... Dar faptul ca vin de la 400 km pt 5 min de control, ma cam irita si pe mine.
Fetelor cum sunteți cu vremea asta? Schimbările de temperatura da disconfort, uneori înțeapă si se contracta muschii. Pupici si aveți grija de voi!
Pentr-u fetele care au nevoie la dr.Rachad Hassan sa stiti ca intra în concediu de pe data de 15/07 pîna pe 1/08
Buna fetelor eu lucrez ca si menajera nu mi-e rusine sa o spun atîta timp cît cîstigi banuti...practic fac curatenie ca si acasa la mine, lucrînd la o familie, numai ca am cam mult de calcat si va trebui sa-mi folosesc mult bratul, eu dupa operatie a-si avea cam 5saptamînivsa ma recuperez apoi sa ma întorc la lucru, preocuparea mea este daca nu o sa reusesc sa lucrez!!! Vreau sa stiu daca mai este cineva care lucreaza în acest domeniu si a facut operatia, cum este, va pup!
Chanell, nu stiu cum e la tn dar la mn ploua si e frig.. İar op.ma inteapa, si presiunea din piept mult mai accentuata.. Slava domnului ca mi s a vindecat rana de unde curgea lichid.. In rest totul e la fel.. Felicitari si sanatate multa noilor operate!
Pîna la urma nu conteaza meseria important este sa avem încredere în noi si sa ne mentinem frumoaseeee ;)