Implant silicon sani
Veronicaoana ai plecat de la 0, ai implanturi de aceiași mărime NU ARE CUM SA RĂMÂNĂ DIFERENȚĂ ÎNTRE EI cel mai probabil unul este mai inflamat în funcție de Cum erau mușchii înainte și Cum îți foloseai mâinile. Dacă nu înțelegi ca nu ai ce sa vezi pana pe la 2 3 luni atunci o sa te consumi degeaba.
Ești operată de câteva zile, încetează ca sunt medici care nici nu discuta despre forma sau aspect în prima luna ! O sa ai sânii frumosi de mărime medie. Nu fa lucrurile sa para mai rău decât sunt ca nu ai nimic
Daisey asa am auzit si eu despre el!
Stiu ca pe mine 100% el m-a operat
Stiu ca pe mine 100% el m-a operat
Aspassia aveam asimetrie vizibila si inainte, am plecat cu ea si imi doream sa scap de ea. Oricum tot ce imi doresc e sa aveti voi dreptate ca in medic oricum nu mai am incredere..
Eu nu văd în poza ta asimetrie vizibila. Și eu aveam stângul mai mare cam toate femeile au un San mai mare dar nu se va vedea după Vindecare. Te grăbești sa judeci medicul eu zic totuși sa nu te pripesti și sa ai răbdare ca este o operație cu timp de recuperare chiar pana la 1 an.
Mie sincer nu mi-au plăcut toate rezultatele dansului fără supărare dar am o prietena înainte mea cu o lună operată și are distanță cam 4 degete intre sâni distanță !Rezultatul tău este super ai fost o norocoasă
Cveronicaoana uita te la poza mea, e un colaj cu evolutia sanilor intr o luna jumate, si eu am avut aceeasi problema cu asimetria, o am si acum dar sper sa se egaleze.rabdare o sa vezi diferente mari dupa prima luna
Veronica sunt sani medii, spre mari.
Chiar te grabesti cu disperarea asta!
Respecta.ti alegerea actuala, perioada de refacere, ai răbdare, fa tot ce trebuie SA ai un rezultat bun si peste 1 an decizi ce si cum mai e cazul!!!
Chiar te grabesti cu disperarea asta!
Respecta.ti alegerea actuala, perioada de refacere, ai răbdare, fa tot ce trebuie SA ai un rezultat bun si peste 1 an decizi ce si cum mai e cazul!!!