Implant silicon sani
3000 euro, îți rămân și bani de un city break după operație :)
Multumesc Desire, stii cum suntem.noi femeile cu cat mai mare cu atat mai bine dar incep sa ma obisnuiesc cu ei.Nu am.simtit nimic Mari la scoaterra stripurilor, pur si simplu de dezlipeste el.Nu e dureros
Buna fetelor, sunt noua pe acest forum, proaspat operata de cateva zile. In primul rand felicitari pt rezultatele frumoase si multa bafta viitoarelor aspirante! :) am si eu o nedumerire in legatura cu banda aceea compresoare. Sunt medici care o recomanda si atii care nu. Mie personal nu mi-a fost recomandata in mod special. As dori parerile celor care nu au folosit asa ceva, daca sunt multumite de cat au ciborat sanii in mod natural. Multumesc!
Adnana 13, depinde de cat de sus sunt sânii și mai ales depinde de poziția sfârcurilor. Daca sfarcurile sunt pozitionate spre polul inferior și privesc in jos, trebuie sa porți banda compresiva cat de strâns, pentru ca, odată cu coborârea implanturilor, urca sfarcurile și se centrează exact in mijlocul sânului.
In caz contrar, daca vei dori sa porți o bluza sau o rochie fără sutien și sfarcurile sunt spre partea de jos, va părea ca sânii sunt lăsați.
Deci depinde unde au sânii mai mult volum, in partea de sus (porți banda), sau in partea de jos (nu porți banda).
In caz contrar, daca vei dori sa porți o bluza sau o rochie fără sutien și sfarcurile sunt spre partea de jos, va părea ca sânii sunt lăsați.
Deci depinde unde au sânii mai mult volum, in partea de sus (porți banda), sau in partea de jos (nu porți banda).
Eu am scris ca asa era pe vremea mea, cu comenzi, si se faceau si inca se fac 5-6 operatii pe zi unde m-am operat eu. Ceea ce inseamna mult, deoarece curatarea blocului operator impune un timp si standarde.
Eu ce am vrut sa zic ca mi se pare de necrezut este treaba cu “incercatul” mai multor marimi in timpul operatiei. Am explicat de ce :)