insuficienta de aer

14-03-2007
aditiclea
Nu este medic/terapeut
aditiclea
de 1 an de zile ma lupt cu respiratia. am fost la toti medicii: cardiologie, plamani, cai respiratorii, endocrinologie si nimic. nimeni nu mi-a gasit nimic.
cum a inceput? cu palpitatii, crize de insuficienta respiratorie, tremur, maini si picioare reci si transpirate. cei de la urgente cardiologie, mi-au spus ca ar fi spasmofilie. am facut tratament cu ca, mg si aspacardin. am mai facut pauze, am mai luat ca si mg. mi-am facut analizele la un moment dat, care au iesit f. bune, dar starea mea ramane la fel. palpitatiile au cam trecut, dar ma deranjeaza insuficienta de aer. dr. endocrinolog mi-a dat tratament cu frontin pt. sindrom anxios, dar tot degeaba. starea mea ramane la fel. am mai luat vitamax 15 zile, si parca, parca m-am simtit ceva mai bine, dar in momentul in care l-am intrerupt, din nou m-am simtit nasol. inca cateva amanunte: de ex. cand am fost gripata cu febra si am stat in pat 2 sapt. n-am avut nici pe dracu'. cum m-am facut bine si am inceput sa umblu prin casa, cum am inceput sa gafai. dar culmea e, ca sunt zile cand pot muta muntii din loc, si sunt zile cand efectiv trebuie sa ma pun in pat, ca nu mai pot. as vrea sa stiu daca aceste simptome, sunt totusi semnele unei boli de inima, sau sunt din cauza stressului si a oboselii. ar trebui sa consult si un psihiatru ? ce pot sa fac sa nu mai intru in panica ( adica cand fac crizele). mai mentionez ca afara ma simt mult mai bine decat in casa. problema mare este ca am si un copilas de 3 ani cu care trebuie sa ma joc, dar efectiv nu mai sunt in stare. parca as avea 80 de ani.
multumesc si astept mesajele d-voastra.
9 comentarii
0
19-03-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
Probabil faceti atacuri de panica. Consultati un psihiatru.
0
20-03-2007, ora 00:00
aditiclea
Nu este medic/terapeut
aditiclea
dar frontun-ul este pt. asa ceva.
0
21-03-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
Poate ca tratamentul prescris de endocrinolog pentru o afectiune psihiatrica nu este cel mai potrivit. Ma refer aici la preparatul ales, doza, necesitatea eventuala a psihoterapiei etc. Sau poate de fapt aveti o boala organica (de care sincer ma indoiesc) si atunci psihiatrul este cel mai in masura sa EXCLUDA tulburarea anxioasa...
0
06-11-2007, ora 00:00
ketica
Nu este medic/terapeut
ketica
Da, simtomele tale le-am avut si eu. Dupa ani de zile s-a descoperit cauza: adenom pe suprarenala.Asa ca fa un RMN, si du-te la endocrinolog Sanatate
0
07-11-2007, ora 00:00
aditiclea
Nu este medic/terapeut
aditiclea
draga ketica,
am citit mesajul tau. cam dupa cat timp ti-a descoperit boala ? eu acum fac tratament pt. atacuri de panica si tot degeaba. si mai zi-mi ce inseamna adenom pe suprarenala. am uitat sa specific ca le am si cu tiroida (boala basedow), si fac tratament, dar ce ma deranjeaza acum, s-a declansat cu mult dupa declansarea bolii basedow.
astept un rsp de la tine
0
07-11-2007, ora 00:00
ketica
Nu este medic/terapeut
ketica
Dupa 7 ani in care am fost la zeci de medici in Timisoara.Intra pe google si citesti multe. Uita-te si la raspunsurile pe care mi le dau userii mie la sectiunea endocrinologie
Numai bine
0
13-06-2011, ora 12:07
skarlet
Nu este medic/terapeut
skarlet
eu la fel am exact simptomele tale + insomnie si imi vine greu sa ma concentrez, am primit cam aceleasi medicamente si zero efecte. Vreau sa plec la mare si mi-este frica sa nu fie mai rau ((
0
13-06-2011, ora 15:19
aditiclea
Nu este medic/terapeut
aditiclea
draga skarlet,
pana la urma mi-am dat singura seama, ca pe mine m-a ajutat f. mult banalul aspacardin. Cu somnul stau si eu mai prost. Incearca sa dormi 7-8 ore, incearca sa iesi mai mult sa te relaxezi. Eu ma uit cu fiica mea la desene animate, ma plimb cu ea, mergem impreuna intr-o parte, alta...Eu am luat aspacardin vreo 7-8 luni; nu stiu pana la urma ce boala am, dar cu asta imi merge bine. Apoi am facut pauza si m-am simtit bine, pana acum vreo 2 luni, cand iar respiram greu, oboseam repede, si iar am inceput sa iua. Acum ma simt bine. Este o pastiluta ce contine magneziu si potasiu, rau nu face. De frica de a pleca de acasa, parca nici eu nu am chiar scapat, dar acum ca vom merge in vacanta la mare in Italia, parca abia astept, dar am si o mica retinere, nu stiu de ce. Gandesc ca si tine : nu cumva sa se intample ceva rau.
Iti doresc curaj, si incearca aspacardinul, dupa vreo 4-5 zile ar trebui sa se cunoasca efectele, daca nu, probabil la tine trebuie alt tratament. Eu nu am mai luat de "cap" nimic. (ajunsesem sa fac si eu tratament cu cipralex, dar fara rezultat ).
Sanatate multa !
0
15-06-2011, ora 12:55
skarlet
Nu este medic/terapeut
skarlet
merci mult de raspuns
serios chiar imi da curaj cind imi vorbeste cineva cu atita optimism care a trecut prin asa ceva!!
multumesc mult si va doresc o vacanta de vis la mare !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tremor App – o aplicație care citește tremurul
  • Un alt posibil efect al menopauzei: scurtarea respirației?
  • Palpitații - când ar trebui să-ți faci griji?
  • Urgențele respiratorii (pulmonare) - cum să le recunoști și ce să faci
  • Tremurături apărute din senin - cauze posibile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.