intepaturi la inima de cateva zile

02-05-2011
anapiru
Nu este medic/terapeut
anapiru
buna ziua, stiu trebuie sa merg la medic dar, nu avem spital in localitate, sa va spun.. de cateva zile ma inteapa inima., ametesc, imi amortesc buzele, si-mi tremura corpul am palpitatii si-mi creste tensiunea azi am avuto 14 cu 9 amluat o jumatate de enap si un distinocalm si mia scazut la 10 cu 6, dupa aceea am luat o pastila de calciu cu mg si parca mi-am mai revenit, eu intru an panica f repede, cand am mai avut simtome de acest fel ma duceam la urgente la un spital in spania am fost plecata 6 ani.si-mi facea ekg si ami spunea ca e pe sistem nervos, dar totusi im-i este frica sa nu am ceva la inima ca prea ma inteapa si simt ca-mi iese din piept, o fi si de la vreme?ce sa fac?aa am avut ciclu luna asta f mult si cam de atunci ma simt rau
5 comentarii
0
02-05-2011, ora 18:03
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
BUNA ZIUA,

nu-i DE LA NICI O VREME...
daca VA STITI CU ACEASTA PROBLEMA..
PROBABIL ATI FACUT O TAHICARDIE..SI ASTA, PE BAZA NERVOASA,...

chiar dvs, ziceti ca, dupa ce ati luat...
v-a revenit si tensiunea la normal si...v-ati simtit mai bine.


pana mergeti- daca vreti- la un medic...
luati in continuare 10 zile (fara intrerupere) cele mentionate mai sus si...s-auzim de bine.

Sanatate va doresc!

si..mai puneti la spate problemele...viata e frumoasa si merita traita.

O seara placuta!
0
02-05-2011, ora 19:13
anapiru
Nu este medic/terapeut
anapiru
buna seara dar eu intru in panica cand ma inteapa inima si se lasa pe mana in jos.am mai facut crize de acest fel dar scurte, acum e de cateva zile, si simt ca-mi iese inima din piept am palpitatii
0
02-05-2011, ora 19:16
anapiru
Nu este medic/terapeut
anapiru
multumesc ptr sfat dar eu sunt o fire care pune orice la suflet, mie frica sa nu fie ceva pe la inima cu toate ca se spune ca inima nu doare dar totusi...
0
04-05-2011, ora 18:38
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Buna ziua.
Nu te mai panica si in special nu mai lua medicamente ptr scaderea unei tensiuni arteriale de 14/9. Aceasta valoare este limita superioara admisa ca normala, iar scaderea la 10/6 poate fi uneori periculoasa. Cred ca datorita ciclului abundent pierzi calciu si in combinatie cu PANICA faci un cokteil mortal de palpitatii si tremuraturi. Daca ar fi fost de la inima ar fi aparut pe EKG-urile facute in urgenta. Nu te lasa coplesita de PANICA, nu face din asta o obsesie. Cati ani ai ?
0
26-09-2012, ora 21:16
vultureanu
Nu este medic/terapeut
vultureanu
Sa nu iti mai faci griji alta data!
Ca sa cataloghezi ce ai simtit tu ca fiind boala de inima, este departe de adevar dintr-un simplu motiv:
-nu ai avut toate simptomele unei boli de inima (si cred ca la atac de cord te-ai gandit) si chiar mai erau cateva
-intensitatea nu a fost corespunzatoare pentru a te gandi la inima
-la EKG se vedea atat daca a fost si daca exista iminenta unui atac
In acest caz, tot ce ai descris este rezumatul unui dezechilibru, mai exact Distonie Neurovegetativa care nu are o simptomatologie sablon dar care se poate trata usor :)
Astfel, organismul tau in urma unor emotii, coroborate atat cu efort cat si cu insomnii (pot sa aibe intensitate minora) au dus la un dezechilibru.
Tensiunea despre care vorbesti, mai ales ca a fost pasagera si nu a avut un varf insemnat si mai ales nu a durat mult reprezinta un atac de panica, care s-a activat in organismul tau dar fara ca tu sa ai vreun aport.
Am trecut prin acest lucru si pot fi destul de explicit si chiar te pot sfatui corespunzator!
Sa tii minte insa, ca daca vreunul din doctori...doar suspecta ca ar fi fost ceva probleme la inima iti propunea un Holter care iti edifica problemele (daca acestea existau...repet) pe o perioada de cateva zile.
In astfel de perioade, caci aici vorbim de recidiva si nu de o tratare completa a acestor simptome trebuie avut grija in special la odihna si la stres pentru combatere dar mai ales pentru prevenire.
Pentru odihna, iti recomand cu incredere MELATONINA (este un somnifer natural, de fapt un hormon al somnului) pe care o gasesti la orice plafar sau farmacie.Nu se elibereaza pe baza de reteta si nu are contraindicatii fiind obtinut pe cale naturala.
Pentru palpitatii (bataile de inima rapide). atentie...dupa ce intrebi doctorul daca ai nevoie si voie, Metoprolol care iti va regulariza bataile inimii si iti va scadea tensiunea.
Ai insa in vedere ca este un medicament pentru cardio, si in situatia ta il poti lua numai in aceste crize.
Pentru o regularizare a sistemului nervos si nu numai, iti recomand cure de magneziu de cate 2 saptamani cu 2 pauza.
Ai in vedere si o cura de calciu dar, nu exagera cu acesta caci la un moment dat excesul de calciu poate dauna atat oaselor cat si vaselor sangvine.Calciul, nu se poate fixa corespunzator decat in coroborare cu AT10 care il fixeaza.
In cazul curei cu, calciu, te sfatuiesc sa intrebi farmacistul.
In rest...iti doresc sanatate si DELOC astfel de stari!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.