intoxicatie bromazepam - are toate efectele adverse

02-05-2011
dani22
Nu este medic/terapeut
dani22
Tatalui meu i-a fost prescris in luna ianuarie acest medicament. De 2 zile are toate efectele adverse si pur si simplu nu stim ce sa facem sau unde sa mergem cu el.
Are urmatoarele:
- agravarea insomniei
- idei delirante (zicea ca e dumnezeu, ca lumea a fost distrusa de extraterestrii, ca telefonul este o bomba nucleara)
- cosmaruri
- simtome de tip psihotic
- euforie (crize de ras)
- amnezie

Pe langa astea pur si simplu nu mai face conexiuni logice, vorbeste fara noima, nu intelege ce i se spune, raspunde cu da la aproape orice, trece de la un subiect la altul fara niciun sens. (acestea toate se intampla in faze, 2 ore e asa, apoi isi revine ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat)

Ne poate ajuta cineva? Medicul care i-a prescris acest tratament este din Buzau (deci nu putem merge acolo cu el la un control deoarece suntem din Bucuresti)

Precizez ca este suspect de cancer la plamani, are atrofie cerebrala si cerebeloasa (diagnosticat acum 3 ani).

Va rog, daca imi poate raspunde un medic, ce putem face?
3 comentarii
0
03-05-2011, ora 01:35
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hristos a înviat!

Ruxat, consultaţi de urgenţă un medic neuro-psihiatru din cadrul Spitalului Obregia, din Bucureşti. Tătăl dv. are nevoie de o consultaţie, de revizuirea şi ajustarea tratamentului, chiar şi de înlocuirea lui cu altceva mai eficient în vederea susţinerii funcţiilor vitale ale organismului şi a echilibrării sferei mentalo-psihice, în principal.
Consultaţi medicul!
_

Date de contact:
Şos. Berceni nr. 10, Sector 4, 041914,
Bucureşti, Oficiul poştal 8
E-mail: alex_obregia@yahoo.com
Telefoane:
Camera de Gardă, Psihiatrie, Adulţi:
334.42.66 / 334.51.75 / 334.70.65 - int. 399
_

Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Nick
0
03-05-2011, ora 14:45
dani22
Nu este medic/terapeut
dani22
Am fost pana la urma la Bagdazar (pentru ca la Obregia la urgenta au spus ca nu il pot consulta). I s-a facut o tomografie pentru ca era suspect de accident vascular cerebral.

Rezultatul a fost:
- plaja cortico-subcorticala temporala dreapta cu aspect sechelar
- atrofie cortico-subcorticala

Ni s-a recomandat un RMN pe care il va face joi. Medicul radiolog a spus ca leziunile de la atac cerebral apar dupa 72 de ore.
Am intrebat de tratamentul cu Bromazepam, daca e posibil sa fie vinovat pentru starile pe care le are si nu ni s-a dat un raspuns. Vom merge maine la consult la un medic neurolog tot la Bagdazar, pentru ca la urgenta au spus ca nu au ce sa ii faca.

Din pacate momentan nu observam nicio ameliorare :(
0
03-05-2011, ora 21:48
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Hristos a înviat!

Ruxat, okay, am înţeles.
Bromazepamul, în calitate de benzodiazepină, adică în calitate de substanţă care are influenţă psihoactivă asupra sistemului nervos central şi nu numai, poate fi răspunzător de apariţia manifestărilor ciudate din comportamentul fizico-mentalo-psihic al tatălui dv., dar doar într-o oarecare măsură, nu în totalitate. Manifestările tatălui dv. au la bază o deficienţă organică cerebrală!
Vă rog, mergeţi cu tatăl dv. la medicul neurolog. Înştiinţaţi-l cu privire la istoricul medical al tatălui dv., dar şi cu privire la medicaţiile pe care le-a luat de-a lungul timpului (luaţi la dv. toate analizele medicale şi toate reţetele prescrise, pentru a le arăta medicului). Dânsul îl va consulta şi, în funcţie de diagnosticul pus, va hotărâ conduita medicală corespunzătoare. Cel mai probabil, tatăl dv. va primi un tratament de nutriţie cerebrală, strict în vederea restabilirii acurateţei funcţionalităţii morfo-organice a creierului, ca de altfel şi un tratament pentru echilibrarea gândirii şi a emoţiilor, printre altele.
Rugaţi-vă la Dumnezeu pentru însănătoşirea tatălui dv., pentru că medicul tartează, dar numai Dumnezeu vindecă.
_

Vă doresc toate cele bune.
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu iubire creştină, respect şi preţuire, dorindu-vă toate cele bune şi o zi splendidă, într-o săptămână relaxantă, într-o lună echilibrată, într-un an cumpătat şi într-o viaţă desăvârşită în adevăr, iubire, credinţă şi lumină,
Mister Nick ♥

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
| NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU! | 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.