Menopauza indusa de chimioterapie

28-12-2011
aly32
Nu este medic/terapeut
aly32
Am fost diagnosticata cu Boala Hodgkin, am urmat chimioterapie 6 cure de ABVD dupa care am intrat in remisie. In primele 3 luni de chimioterapie am avut menstruatie dupa care s-a instalat menopauza. Acum am 4 luni de cand nu am mai avut menstruatie si trec prin niste stari groaznice (transpiratii adundente mai grele in cursul noptii). As vrea sa ma ajutati cu un sfat, sa stiu daca menstruatia va reveni, ce ar trebui sa fac, cui ar trebui sa ma adresez. Va multumesc.
0 comentarii

Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Menopauza si tulburarile psihice
  • Ce este premenopauza - perimenopauza?
  • Sexul la vârsta menopauzei
  • Ce este uscăciunea vaginală?
  • Activitatea fizică ar putea crește eficiența chimioterapiei
  • Instalarea târzie a menstruației și menopauzei asociată cu prelungirea duratei de viață
  • Suplimentele de calciu ar putea crește riscul de demență la femei
  • De ce chimioterapia produce căderea părului?
  • Antibioticele ar putea influența eficiența terapiilor anticancer
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.