menstruatie prelungita datorita anticonceptionalelor?

09-05-2011
30andreea
Nu este medic/terapeut
30andreea
Buna ziua revin asupra unui subiect care nu-mi da pace, luna aceasta am reluat administrarea de anticonceptionale, pentru a putea avea un control asupra menstruatiei pt ca am o anemie severa prin carenta de fier, insa acum menstruatia se prelungeste sunt la a opta zi si nu se termina nu stiu ce sa fac aceste anticonceptionale le-am mai luat si anul trecut, dar am facut o interupere de 3 luni.Va rog dati-mi un sfat pentru ca nu stiu ce sa cred, am vorbit cu medicul meu si mi-a spus ca daca le intrerup incepe o noua menstruatie.Va multumesc si va rog ajutati-ma cu un sfat.
3 comentarii
0
10-05-2011, ora 11:24
mirelaaprilie
Nu este medic/terapeut
mirelaaprilie
in prima luna de anticonceptionale se poate sa dureze menstruatia chiar si 14 zile, nu e nimic in neregula
0
10-05-2011, ora 14:36
ade_adelutza
Nu este medic/terapeut
ade_adelutza
Si eu am patit la fel cand m-am apucat de anticonceptionale...13 zile m-a tinut menstruatia...prima luna..deci e oK:)
0
10-05-2011, ora 17:09
30andreea
Nu este medic/terapeut
30andreea
Va multumesc voi astepta sa vad ce se intampla.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.