Mi rau de la medicamente

04-05-2009
probleme_personale
Nu este medic/terapeut
probleme_personale
Buna ziua!Cum aflu daca sunt alergica la mediamente?Eu pana acuma nu eram, dar itr-o seara am luat foarte multe medicamente(6paracetamoluri, 14agocalminuri, 5oxacilina).Stiu ca am exagenerat, dar mia fost rau, am vomitat, si nu am ami mancat si nu mai puteam sa beau apa deoarece paraca totul avea gust de medicamente, iar azi madurut stomacul si am fost la cabinetul de la scoala.Si i-am spus ca ma doare stomacul si mia dat NoSpa, si din nou mia fost rau, nu puteam sa beau apa si aveam tot gustul acela de medicamente si ametiam si eram pe punctul de a lesina.Oare voi mai putea lua vreodata vreun medicament?
9 comentarii
0
04-05-2009, ora 15:07
Roxyca
Nu este medic/terapeut
Roxyca
Nici nu stiu ce sa-ti zic, n-am mai auzit pe nimeni care sa fi luat atatea pastile intr-o seara, zi mersi ca nu ai intrat in coma.Sfatul meu este sa mergi la medic pentru o serie de analize, doar asa se va depista ce e in neregula cu tine.Multa sanatate!
0
04-05-2009, ora 15:45
dear
Nu este medic/terapeut
dear
la tine e vorba despre supra doza nu de alergie.du-te macar la medicul de familiesau la cel al scolii si spune ce ai facut, iar medicul iti va spune ce trebuie sa faci().si nu mai lua alte medicamente ca oricum esti full.dupa ce rezolvi problema aceasta poti afla la ce medicamente esti alergica facind teste.sigur ca vei mai putea lua medicamente dar in nici un caz nu atitea.nu stiu cum ai rezistat unei asemenea, , doze"sper ca nu vei mai repeta vreodata asta.
0
04-05-2009, ora 16:50
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Doamne Dumnezeule! Te rog sa-i multumesti zilnic lui Dumnezeu ca inca mai traiesti, este o minune.

In primul rand, acetaminofenul din paracetamol este toxic la o doza mai mare de 1, 5-2 grame, si tu ai luat 6 grame (500 mg x 6 cps ), dar ai avut noroc ca ficatul tau a fost si inca mai este rezistent. Ia neaparat ceva natural cu efect hepatoprotector, de genul ceaiului de armurariu...si fa-ti niste teste alergologice, s-ar putea ca organismul tau sa fi devenit intolerant la aceste substante active.

Metamizolul sodic din algocalmin.nici nu mai comentez, ca sunt de prisos comentariile, iar antibioticul.

TE ROG sa mergi la medic si sa-i povestesti. Trebuie sa iti dea ceva pentru detoxifiere, sau daca nu, macar ceva pentru ficat, stomac etc., dar natural, nu...

Multa sanatate si te rog sa nu mai reactionezi la primul impuls, ca din cauza unor astfel de greseli poti sa mori in mai putin de 10 min, intri intr-o stare letargica din cauza colapsului sistemului nervos central si...
0
04-05-2009, ora 17:10
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Asa cum spunea si Nick, multumeste-i Domnului ca mai esti ok la ora asta!!!Dar ce-ti veni sa iei atatea medicamente??Sper ca nu ti-a trecut prin cap vreo idee neortodoxa??
Te pup Nick ;)
0
04-05-2009, ora 18:04
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
draga mea, ai nevoie de ajutor neaparat!
Tu ai avut o tentativa de suicid, inseamna ca iti este rau sau ca esti foarte suparata.
Am citit si postarea ta despre virginitate. Nu este nici o nenorocire sa nu mai fii virgina, totul este sa ai sufletul curat si eu cred ca tu il ai.
Vorbeste cu parintii tai sau daca nu ai curajul, mergi singura la un psiholog bun, nu sta asa descurajata si necajita.
Ai nevoie de sprijin, nu ezita sa il ceri.
Adolescenta este o varsta dificila, cand organismul este in transformare, implicit sistemul nervos.
Eu iti doresc multa pace sufleteasca si sanatate!
Nu mai recurge la astfel de gesturi, te rog din suflet!
0
04-05-2009, ora 19:16
probleme_personale
Nu este medic/terapeut
probleme_personale
stiu ca nu am facut bine. si chiar i-am multumit Domnului ca nu am murit..Oricum voi incerca probabil sa mer la un phiolog, poate ma v-a ajuta mai mult decat un doctor de familie..Si multumesc mult de sprijin..!
0
04-05-2009, ora 19:46
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Nu-i nimic, asta este, ai avut un moment de slabiciune; important este ca ai constientizat ca nu ai facut bine si esti dispusa sa iti repari greseala. Consulta un psiholog daca simti ca nu te poti ajuta singura, insa tine cont de faptul ca diferenta dintre un psiholog si tine este lectura - in rest, ai aceeasi capacitate sa te analizezi- controlezi si singura. Fa o introspectie (autoevaluare, autoobservare) si vezi ce poti sa indrepti, ce poti sa inhibi, ce poti sa modifici la caracterul tau si cu ajutorul vointei si a credintei in Dumnezeu, poti face orice.

Numai Bine si multa sanatate!
Cu multa placere,
NICK:)
0
04-05-2009, ora 19:57
probleme_personale
Nu este medic/terapeut
probleme_personale
Stiu ca fara Dumnezeu eu azi nu ma eram aici sa sciu.Si multumesc din nou ca ma sprijiniti, habar nu aveam cat de mut ma pooate ajuta forumul acesta!
Oricum multumesc mult si ma bucur ca mi-ati deschis ochii cumva.
Mult respect!
Maggie
0
04-05-2009, ora 19:59
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Cu multa placere Maggie!
Asa este, ti-ai dat seama, Dumnezeu te iubeste, si asta-i cel mai important fapt.

Toate cele bune!
Adaugă un comentariu / răspuns

12-11-2019, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
OptiBac
OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Alergia la medicamente - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.