Nu pot manca din cauza razelor

28-01-2010
alexandru200
Nu este medic/terapeut
alexandru200
Buna! Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar am o mare problema. Acum ceva timp mi s-a descoperit o tumoare in zona esofagului. Am facut un tratament bazat pe raze si acum trebuie sa astept 3 saptamani pana la chimioterapie. Problema e ca sunt foarte slabit si nu pot manca nimic pentru ca vomit. Am si dureri de spate, burta, senzatii de frig etc. Ce medicament as putea sa iau ca sa am pofta de mancare si sa nu mai vomit? Sau exista vreun aliment care sa nu-mi dea senzatie de voma? Multumesc anticipat
4 comentarii
0
28-01-2010, ora 21:40
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Poti sa mergi la un medic homeopat ? Exista un remediu care te poate ajuta la toate astea fara sa-ti dea alte fecete adverse. Este o adevarata sinucidere insa sa faci chimioterapie in halul asta, nici macar 1/2 din sesiune nu cred ca o sa rezsisti.
0
29-01-2010, ora 00:33
dora_s
Nu este medic/terapeut
dora_s
buna seara, alexandru.
sper ca tumora nu era maligna dar din cate citesc , cu razele si restul, inteleg ca este.
nu am habar despre cum sa te ajut dar acum 2 zile am pierdut o prietena care se lupta de 4 ani cu un cancer.
vazand cum arata si cum macina boala asta, pot sa spun un singur lucru: mananca, forteaza-te sa mananci .
vomiti sau nu, trebuie sa te alimentezi. incearca mancaruri care nu au un miros prea puternic ( eu asa incercam cand eram gravida si am vomitat 7 luni zi si noapte). supe si mancaruri deja pasate cu mixerul ca sa nu soliciti prea tare stomacul.
0
29-01-2010, ora 00:39
dora_s
Nu este medic/terapeut
dora_s
si desigur, iti doresc numai bine si sa fii iar sanatos.
scuze daca m-am exprimat nepotrivit, dar am simtit nevoia sa iti raspund.
0
29-01-2010, ora 12:15
riciu
Nu este medic/terapeut
riciu
buna alexandru! eu zic ca nu are rost sa te iei dupa ce spun altii in legatura cu cancerul si trat oncologic !! tata are o tumora la esofag in partea de sus, bineinteles ca e maligna, din fericire este localizata. a facut 3 sedinte de citostatic si 30 de radioterapii ! la inceputul tratamentului la iob aproape toti medicii, inclusiv medicul oncolog care s-a ocupt de tata, l-au avertizat ca o sa fie destul de greu cu efectele negative in sensul ca o sa-l usture gatul, o sa se hraneasca mai greu dar nu a fost chiar atat de greu ! mai greu i-a fost din cauza citostaticului dar acum este bine si chiar miercuri merge la operatie chiar daca la inceput au spus ca nu o sa se ajunga aici, dar tumora s-a redus chiar la jumatate si acum o sa-l opereze. hai sa -ti spun cum a facut tata : in primul rand pt orice problema ai din cauza trat tb sa mergi la oncolog sa-i spui, numai el stie ce sa-ti dea pt aceste probleme, noi asa am facut. lui tata i-a bagat niste perfuzii pt a-i mai trece din efectele adverse ale tratamentului. in primul rand tb sa te hranesti iar daca nu poti mergi si vb cu dr. tu unde ai tumora ? este localizata ? la ce medic esti? daca doresti te pt ajuta cu unele sfaturi ca si noi trece de 3 luni prin aceeasi situatie !! multa sanatate iti doresc si nu-ti pierde speranta ca o sa fie bine !!

Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Nu ai poftă de mâncare? Fii invitatul tău la masă
  • Antibioticele ar putea influența eficiența terapiilor anticancer
  • Sistem pentru monitorizarea durerii în cazul pacienților oncologici
  • O nouă combinație de medicamente pentru cancerul pulmonar
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.