pentru dl. dr. RaulDuke

12-11-2012
anamihai
Nu este medic/terapeut
anamihai
Buna ziua. Numele meu este Ana, am 40 de ani. Am fost diagnosticata cu cancer mamar cu metastaze osoase in iunie 2011. Am urmat tratament cu tamoxifen, zoladex si zometa, tratament pe care il urmez si acum, cu deosebirea ca zometa a fost inlocuita cu bondronat in iulie 2012, adica dupa un an de zile. Am facut chimioterapie cu paclitaxel, iar acum, mai precis din aprilie 2012 urmez tratament cu avastin, pe langa tratamentul mai sus mentionat. Dupa terminarea chimioterapiei, mai precis in septembrie 2012 am facut C.T toraco lombar, cat si scintigrafie osoasa, iar rezultatele au iesit bune, in sensul ca metastazele osoase erau in remisie si nici unul din organe nu imi era afectat. Analizele de sange imi ies excelente, cat si cele de urina, iar eu ma misc mult mai bine, urc, cobor scari, etc(mentionez faptul ca in iunie 2011 nu ma puteam misca deloc, si am stat 3-4 luni in pat). Domnule Doctor, intrebarea la care va rog frumos sa imi raspundeti este: in urma cu o luna jumatate, adica prin octombrie, cam la 2-3 saptamani dupa C.T, am inceput sa resimt dureri la nivelul bazinului ( zona cea mai afectata a mea ), dureri care seamana cu o usturime, cu o arsura, si care uneori, rar, se acutizeaza. Durerile dispar daca iau ketonal forte, dar am ajuns sa iau ketonal in fiecare zi. D-na doctor imi tot spune ca nu e nimic, ca nu are ce sa fie, ca de-abia am facut C.T. si scintigrafie, ca e totul ok, ca e de la schimbarea de vreme, presiune atmosferica, etc. Eu sunt ffffffffffffffoarte ingrijorata, va rog frumos sa imi spuneti de la ce ar putea fi, ar putea fi si de la tratament sau de la faptul ca leziunile osoase sunt in remisie, sau in urma tratamentului cu bondronat, care am inteles ca ajuta si la refacerea structurii osoase. Va rog din suflet sa ma ajutati, astept raspunsul dvs si va multumesc anticipat.
1 comentarii
0
12-11-2012, ora 20:43
RaulDuke
Nu este medic/terapeut
RaulDuke
ai mai scris o postare, mi se pare, dar aceasta contine o relatare mai pe larg a istoriei tale, din care pot sa-mi fac o idee mai buna.

ca atare: tu ai facut ct TORACO-LOMBAR, lucru care nu examineaza si zona care te supara pe tine (bazin, femur, etc); scintigrafia nu este o investigatie foarte buna pentru un anume tip de leziuni osoase si nici foarte sensibil pentru eventuale fracturi. ca atare acest lucru ar putea fi util, respectiv un CT de pelvis + bazin, eventual posibil completat de un RMN; desigur ca as incepe intai cu o radiografie de bazin si ambele oase femurale (si consult clinic inaite, desi banuiesc ca s-a facut); de asemenea nu ar putea sa strice si un consult ortopedic, care sa tina seama de boala ta, evolutia ei si tratamentul urmat. in acest timp trebuie sa urmezi tratamentul care te ajuta, sa nu induri inutil durerile (sub indrumarea medicului, eventual de familie) si sa eviti pe cat posibil efortul fizic excesiv sau anumite miscari/activitati ce presupun un risc la traumatisme, lovituri, etc.

adreseaza-te, cel putin pentru inceput, medicului de familie, daca la oncolog iti este mai greu sa ajungi sau daca iti e greu sa comunici cu el. unde anume te tratezi ? si ce anume a zis sa faci pentru durerile de oase ? acestea nu au cum sa fie de la "vreme" si desi pot fi de la bondronat, care dupa un an poate, teoretic, sa dea efecte adverse la nivelul oaselor coapselor (femur), cauza lor trebuie cautata, iar medicul nu cred ca poate sa-si permita sa se prefaca ca nu exista, chiar daca el insusi nu poate sa-si dea singur seama de unde provin.

Discuțiile despre tumori benigne și cancer au fost transferate pe:

Forumul Ghid-Cancer.ro - un proiect ROmedic destinat exclusiv acestui subiect.

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.