Prolaps de valva mitrala. Insuficienta mitrala.

03-11-2009
Macarie
Nu este medic/terapeut
Macarie
Am fost diagnosticat cu boala de mai sus. De o saptamana am avut intepaturi foarte puternice la inima care treceau, dar de vreo doua zile ma strange inima in continuu si ma doare. Mi s/a recomandat aspacardin si nitropector. Este posibil sa treaca aceste dureri?
20 comentarii
0
03-11-2009, ora 08:52
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Medicamentele pe care chiar le luati nu vindeca si va distruge sanatatea.
Vindecare gasiti numai prin remedii naturiste sau homeopate. In alopatie gasiti numai "tratamente" cu efecte f,. periculoase. Ca pacient ar trebui sa stiti ce luati.
V-a informat doctorul ce substante sunt in aceste medicamente si ce efecte secundare au ?

Chiar daca durerile trec, aceste "medicamente" au efecte negative masive asupra intregului organism, Nitropector este un fel de nitroglicerina, dar cu mult mai puternica si care se foloseste in explozive iar aspacardin este acid aspartic, o toxina extrem de nociva si care intre timp din pacate se foloseste in loc de zahar si se pune in toate produsele ca inlocuitor.

Amandoua substantele pe care le ingurgitati sunt toxice pt. organism si de la asa ceva in veci nu se va vindeca nici un om, ci dimpotriva, va primi daune.

Despre aspartam puteti citi aici:
forum.romedic.ro/prod/Drumul_către_iad_este_pavat_cu_aspartam__034479.html

Despre nitropector care contine "Pentaerythritol tetranitrate" aici :

Pentaerythritol tetranitrat (PETN, also known as corpent, pentrite, or rarely and primarily in German as nitropenta or pentrit)[1], is one of the most powerful high explosives known, with a relative effectiveness factor (R.E. factor) of 1.66."

"Pentaerythritol tetranitrate este unul din cele mai puternice explozive cunoscute".
Sursa (en.wikipedia.org/wiki/Pentaerythritol_tetranitrate)

Va sfatuiesc ori sa va tratati singur cu remedii naturiste, ori sa mergeti la un medic naturist sau homeopat.