Rog lamurire din partea unui medic

06-01-2021
Ricad
Nu este medic/terapeut
Ricad
Am stimulator cardiac din 2014 si in sept 2020 am avut un episod de fibrilatii, in urma caruia mi s-a suplimentat tratamentul cu Amiodarona 200 si Eliquis 2, 5 (+ medicamente pentru tensiune si puls pe care le aveam deja). Acum o saptamana am avut din nou un episod de fibrilatii (insotit de oboseala accentuata). Mentionez ca la implantarea stimulatorului am avut si pneumotorax mediu. In urma acestui episod de fibrilatii de acum cateva zile, mi s-a recomandat, pe langa analize de sange si o radiografie pulmonara cu rezultat: “Desen peribronhovascular ETMi interstitial intarit hiliobazal bilateral. Hiluri ingrosate. Imagine cardioaortica normala”.
Ma poate un domn (doamna) doctor lamuri ce inseamna rezultatul radiografiei si daca trebuie sa ma ingrijorez ?
Va multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.