Sângerare, vanatai

23-04-2020
Alina27T
Nu este medic/terapeut
Alina27T
Anul trecut am avut vreo 3 intervenții la rinichi în decurs de 3 luni( pietre), și pentru fiecare interventie am făcut anticoagulante, am observat ca în ultima perioada am vânătăi tot mai dese, unele din senin, în fiecare dimineață îmi suflu nasu cu mici chegulete de sânge, ba chiar de curând am fost încălțata cu o pereche de pantofi care m-au strâns și la unghiile mari a aparut o sângerare sub unghii, probabil de la traumatism, aceste lucruri nu mi se întâmplau înainte, plus uneori dureri de cap. Mentionez ca am făcut analize amănunțite la hematologie și nu reieșit vreo problema, plus ct de sinusuri, doar o fragilitate capilara. Poate fi o dereglare din cauza acelor anticoagulante, inafara de tratament cu tarosin pe care îl iau de 4 luni, nu am primit nimic altceva. Multumesc!
1 comentarii
0
24-04-2020, ora 19:35
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Între analizele pe care le-ati facut, figurează și INR ? Luați legătura cu medicul dumneavoastră de familie care o să vă spună ce să faceți.

dr Petre Mureșan
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vanataile - primul ajutor
  • De ce apar vânătăile?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.