tahicardie - palpitatii

14-03-2007
raluca2000
Nu este medic/terapeut
raluca2000
Ce inseamna o bataie puternica urmata de una mai slaba ?
Este un semn al unei insuficiente cardiace?
Mentionez ca am aceste aritmii in situatii emotionante si la efort.
8 comentarii
0
14-03-2007, ora 00:00
tzutzu
Nu este medic/terapeut
tzutzu
am si eu o intrebare.am 24 de ani si acum aproximativ 4 luni am fost descoperit cu tahicardie sinusala.mi s-a prescris diacordin 60, bisoblock si frontin.de ceva timp simp anumite intepaturi in zona inimii, uneori parca respir mai greu.e normal sa am aceste simptome?
0
14-03-2007, ora 00:00
jarcaa
Nu este medic/terapeut
jarcaa
raluca, probabil suferi de distonie neurovegetativa, extra sistola ventriculara, dar ti-as recomandasa-ti faci un EKG.Apropos, nu este o afectiune grava, se poate datora stresului si se trateaza cu pastile CONCORD 1/2 pastila pe zi.
0
15-03-2007, ora 00:00
Cornel.Susu
Identitate neconfirmată
Cornel.Susu
Daca cititi prospectul la acest medicament Concor o sa vedeti ca are ca si contraindicatii: bloc AV de gradul II si III, sindrom de nod sinusal, bloc sino-atrial, bradicardie (sub 50/min). Cel mai bine faceti o vizita la un cardiolog pentru mai multe investigatii si daca nu va lamuriti ne mai auzim.
0
15-03-2007, ora 00:00
raluca2000
Nu este medic/terapeut
raluca2000
Am luat betablocante (dilatrend, propranolol, betaloc zok) si in urma acestora am inceput sa am si mai multe extrasistole. Din cate stiu eu CONCOR se administreaza in hipertensiune arteriala, anghina pectorala. Intr-adevar am un prolaps de valva mitrala cu regurgitare gradul I, si un sindrom anxios. Nu stiu exact de unde provin aceste extrasistole, dar imi apar frecvent atunci cand sunt emotionata.
0
15-03-2007, ora 00:00
raluca2000
Nu este medic/terapeut
raluca2000
Am luat betablocante (dilatrend, propranolol, betaloc zok) si in urma acestora am inceput sa am si mai multe extrasistole. Din cate stiu eu CONCOR se administreaza in hipertensiune arteriala, anghina pectorala. Intr-adevar am un prolaps de valva mitrala cu regurgitare gradul I, si un sindrom anxios. Nu stiu exact de unde provin aceste extrasistole, dar imi apar frecvent atunci cand sunt emotionata.
0
15-03-2007, ora 00:00
raluca2000
Nu este medic/terapeut
raluca2000
Am luat betablocante (dilatrend, propranolol, betaloc zok) si in urma acestora am inceput sa am si mai multe extrasistole. Din cate stiu eu CONCOR se administreaza in hipertensiune arteriala, anghina pectorala. Intr-adevar am un prolaps de valva mitrala cu regurgitare gradul I, si un sindrom anxios. Nu stiu exact de unde provin aceste extrasistole, dar imi apar frecvent atunci cand sunt emotionata.
0
30-03-2007, ora 00:00
vali_roman2007@yahoo.com
Nu este medic/terapeut
vali_roman2007@yahoo.com
Toate medicamentele au si contraindicatii, dar ai nevoie si de ajutor psihologic, pentru ca ori cate medicamente vei lua atacurile de panica nu trec de la sine dar le poti controla.
0
04-04-2007, ora 00:00
Cornel.Susu
Identitate neconfirmată
Cornel.Susu
Tratamentul medicamentos nu poate inlocui autocontrolul! Schimbarea stilului de viata si a felului de a fi (eventual ajutata de un psiholog) ar ajuta mult!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Palpitații - când ar trebui să-ți faci griji?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.