Tensiune arteriala

19-06-2022
S3by
Nu este medic/terapeut
S3by
Buna ziua,
Numele meu este Sebastian, am 1.90, 118 kg și vârsta de 34 ani, fumător activ, consum alcool ocazional, chiar foarte rar și am ceva ani sa zicem așa de când nu am mai baut mult. Ca și ocupație sunt inginer tehnolog in industria cărnii, iar in mare parte jobul meu zilnic are loc in mașina, conduc foarte mult. Nu sunt stresat dpdv al serviciului, nu am presiuni.
In urma cu aproximativ 7 luni, după ce am trecut o perioada mai stresanta, intr-o dimineața am avut un scurt episod de amețeala, parca nu puteam sa îmi stabilesc privirea și echilibrul. De atunci am simțit ca ceva nu este in legatura cu mine și am început sa îmi iau tensiunea, aveam 16.8. Am făcut o programare la cardiolog, la o clinica privată. Acolo mi sa făcut EKG, imagistica, totul este ok. Mi-a fost prescris prestarium de 5mg, sa îmi schimb stilul de viata, Alimentația.
Nu a fost suficient pentru mine și am început iar alte investigații, analizele de sânge sunt ok, hemocolugrama ok, sodiu, potasiu, magneziu, rinichi, toate sunt ok.
Am fost la neurolog care mis zis sa fac activitati fizice dese și mi-a dat antidepresive. Am fost la ORL unde mi-a zis ca am deviație de sept și rinita alergică și din cauza asta as putea sa fac tensiune ca sforai in somn și din cauza aceasta, nu prea cred, ca sforaiam și înainte și degeaba.
Am fost la alt cardiolog care mi-a prescris nebilt de 5m, 1/2 dimineața și timp de o luna kardiolimp. Tensiune a mai scăzut, acum am 12-7, 11-7. Problema este ca tot parca ceva nu e in regula cu mine. Am făcut inclusiv Doppler la carotidă care a ieșit ok.
Problema este ca am dureri sau disconfort in zona spatelui, gâtului, iar la omoplatul stâng simt așa ca ma strânge pielea sau o arsura. Nu am stări de voma, nu amețesc, nu ma doare capul.
De exemplu dacă conduc 2 ore și apoi ma ridic din scaun simt cum mi se infunda urechile, o presiune și mai mare la gât și îmi pulsează tot spatele.